• Hebben jullie ze?
    Zo ja, waar?
    Ik heb een rook, een dubbele conch, had twee snugs (nu nog maar 1) en had een microdermal maar dat was een complete ramp. En 3 gaatjes aan elke kant.
    Op mijn verlanglijstje staan nog een tragus, wat helixen, een diath en een forward helix.


    tya

    ---

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 21:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Deed die medusa niet vreselijk veel pijn toen hij uitscheurde?


    Eigenlijk viel dat best wel mee. Het was maar een millimeter of 2 en het voelde meer als een erg pijnlijk wondje gelukkig. Het uitscheuren van mijn tepelpiercing was wel echt een hel. Brrr. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 22:33 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ^Dat lijkt me echt naar, een uitgescheurde tepelpiercing, maar hoe kun je dat voorkomen? ;o Want mij lijkt een tepelpiercing heel mooi om te hebben alleen dit soort dingen schrikken me een beetje af om er zelf één te nemen XD. En deed het zetten zeer?


    No growth of the heart is ever a waste

    Naast de 'gewone gaatjes', een monroe.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 7:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een wenkbrauwpiercing en ik had een helix, maar die laatst is gaan ontsteken o.i.d., want er zit nu alleen nog een walgelijke bult die niet meer weg gaat. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    HANAYA schreef:
    ^Dat lijkt me echt naar, een uitgescheurde tepelpiercing, maar hoe kun je dat voorkomen? ;o Want mij lijkt een tepelpiercing heel mooi om te hebben alleen dit soort dingen schrikken me een beetje af om er zelf één te nemen XD. En deed het zetten zeer?


    Het was vreselijk naar inderdaad, maar het was ook deels mijn eigen fout, denk ik. Ik zat in een moshpit, en toen werd er aan mijn shirt, en dus ook mijn piercing getrokken. Het was een bloederig tafereel, maar it's all good now. Over het algemeen hoef je je er niet te veel zorgen over te maken. Het zetten deed voor mij wel zeer, omdat ik erg gevoelige tepels heb. So yeah, dat was wat minder, maar de genezing was op zich wel oké. Dat ligt natuurlijk ook aan je lichaam.

    OH en vermijd deze dingen:
    Ze zijn erg naar

    IK KRIJG NOG KRIEBELS ALS IK AAN ZE DENK



    You can probably guess why.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Katatonia schreef:
    (...)

    Eigenlijk viel dat best wel mee. Het was maar een millimeter of 2 en het voelde meer als een erg pijnlijk wondje gelukkig. Het uitscheuren van mijn tepelpiercing was wel echt een hel. Brrr. (cat)
    Oh mijn god, hoelang duurt het uberhaupt voordat een tepel is genezen D:

    OT: Alleen oorbellen, ayy. Ben meer van de tattoos.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 13:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    (...)Oh mijn god, hoelang duurt het uberhaupt voordat een tepel is genezen D:

    OT: Alleen oorbellen, ayy. Ben meer van de tattoos.


    Dat verschilt echt per persoon. De mijne was binnen zo'n 7 maanden wel ongeveer genezen, maar ik ken mensen bij wie ze na een jaar nog steeds lastig doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nouja soms ben ik bang dat als ik ooit in een gevecht komt, een één of andere malloot aan mijn ringetje gaat trekken en dat ik dan nog maar een halve neus over heb.

    Overdrijven is een vak tbh.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.