• Ik heb over het algemeen een leuke kerst gehad, alleen op het einde van de avond deed mijn broer lastig. Door hem heb ik prongeluk de coffie van mijn bomma over haar gemorst. Heb jij ook zoiets meegemaakt of was je kerst helemaal inorde?


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    Mijn kerst was super. (:


    Smiling but close to tears.

    Mijn moeder gooide een bord kapot, omdat ze ruzie had met mijn vader. Zo gaat het hier altijd met kerst.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mmh. mijn kerst was wel gezellig n_n

    Mijn kerst was gezellig :'D

    Mijn Kerst was leuk ! :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    STARDUSTx schreef:
    Mijn kerst was super. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Fragile schreef:
    Mijn kerst was gezellig :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn kerst was fantastisch, het was alleen een beetje jammer dat het uitgaan op 1e kerstdag een beetje dood was. Maar dat heb ik op 2e kerstdag goedgemaakt =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vond kerst dit jaar wel leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, ik had allemaal vragen gemaakt voor een quiz, helemaal alleen, omdat niemand me wou helpen en uiteindelijk hebben ze dan niet eens de helft gebruikt. Mijn papa was in slaap gevallen en mijn Nonkel kon zijn mond niet houden. Met wat ik heb gekregen ben ik ook helemaal niet blij, aangezien en gewoon wat snoep en een beetje geld was en dan ook nog een nieuw hoesje voor mijn iPod waar ik zelf nog eens voor heb moeten zeuren. ;x


    All was well.

    Fragile schreef:
    Mijn kerst was gezellig :'D


    Cowards die many times before their deaths.

    Nja, heb het niet kunnen vieren. Lag namelijk in het ziekenhuis..

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:53 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een vreselijke kerst. Mijn zusje was in d'r geboortestad & ik miste haar vreselijk. -.-


    You move me ......... Kurt

    Fragile schreef:
    Mijn kerst was gezellig :'D


    Happiness hit her like a train on a track