• Hebben jullie ze?
    Zo ja, waar?
    Ik heb een rook, een dubbele conch, had twee snugs (nu nog maar 1) en had een microdermal maar dat was een complete ramp. En 3 gaatjes aan elke kant.
    Op mijn verlanglijstje staan nog een tragus, wat helixen, een diath en een forward helix.


    tya

    Ik had een neuspiecing, navelpiercing en twee lippierings. Allemaal weg. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een lip piercing aan de linkerkant van mijn onderlip. Ik wil er nog een laten zetten aan de andere kant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had een helix maar die moest eruit, helaas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een nostrill piercing. Maar ik wil ook graag snakebites, een bridge, een labret piercing met een spike, en een wenkbrouw piercing. Ik ben al begonnen met mijn oren te stretchen. (-:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 18:24 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik had een paar jaar geleden snake bites, 2 in onderlip, maar heb die niet lang gehad omdt ze scheef waren en gingen ontsteken. Verder alleen normale oorbellen.

    Ik heb enkel een helix. Maar ik wil heel graag een neuspiercing of lippiercing. Maar daar gaat mijn moeder niet zo gelukkig mee zijn. Daarom hou ik het voorlopig maar op de helix haha c:.


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb momenteel alleen maar 4mm/3mm oren, zodra ik op kamers ga wil ik eigenlijk graag een septum of een nostril piercing, maar ik heb een superlage pijngrens dus ik weet het niet zo goed.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bigsleep schreef:
    Ik heb momenteel alleen maar 4mm/3mm oren, zodra ik op kamers ga wil ik eigenlijk graag een septum of een nostril piercing, maar ik heb een superlage pijngrens dus ik weet het niet zo goed.

    Ik heb gehoord dat septumpiercings helemaal niet zo pijnlijk zijn als ze lijken!
    De rook wat ik heb schijnt een van de pijnlijkste oorpiercings te zijn (volgens mijn piercer), maar ik heb er níks van gevoeld. Echt niet. Als je het echt wil moet je maar zo denken, de pijn is maar heel even, die naald is er binnen een seconde door.


    tya

    Helix

    Mijn oren zijn tot 17mm gestretcht, maar ik wil ze tot 20 hebben. Ik heb nu alleen eigenlijk nog een septum qua 'echte' piercings. Vroeger had ik een tepelpiercing, maar die is uitgescheurd. Misschien dat ik ze ooit allebei nog eens laat piercen. En ik had een medusa en tongpiercing. De medusa is ook uitgescheurd, maar de tongpiercing was ik zat geworden. Ook heb ik een smiley gehad, maar dat ding was echt belachelijk lelijk. :W

    Ik ga van de zomer een vertical labret nemen en mogelijk nog een paar high nostrils over een aantal jaar. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)



    Dit is mijn linkeroor en rechts heb ik alleen 2 normale oorbellen.
    Wil in ieder geval nog een helix erbij (linker oor)
    en rechts misschien ook nog een helix en/of een tragus.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 21:03 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb 'normale' gaatjes maar al zo'n acht jaar niets meer erin gedragen... En verder heb ik rechts een traguspiercing en een septumpiercing.
    Verder wil ik denk ik nog een bunch of andere niet-standaard oorpiercings, maar daarvoor moet ik eerst geld hebben :']

    Septums zouden trouwens amper pijn moeten doen. Als ze goed gepierced zijn zitten ze in je 'sweet spot', dus hoeft het niet door kraakbeen heen en voel je er amper iets van c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Katatonia schreef:
    Mijn oren zijn tot 17mm gestretcht, maar ik wil ze tot 20 hebben. Ik heb nu alleen eigenlijk nog een septum qua 'echte' piercings. Vroeger had ik een tepelpiercing, maar die is uitgescheurd. Misschien dat ik ze ooit allebei nog eens laat piercen. En ik had een medusa en tongpiercing. De medusa is ook uitgescheurd, maar de tongpiercing was ik zat geworden. Ook heb ik een smiley gehad, maar dat ding was echt belachelijk lelijk. :W

    Ik ga van de zomer een vertical labret nemen en mogelijk nog een paar high nostrils over een aantal jaar. :Y)


    Deed die medusa niet vreselijk veel pijn toen hij uitscheurde?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou trouwens heel graag weer mijn helix opnieuw laten zetten. En nog een tragus, forward helix en een diath laten zetten maar aangezien ik aan judo kan dat niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb inmiddels meer dan een jaar met mezelf de afspraak dat ik een piercing mag laten zetten als ik afgestudeerd ben en ik weet nog steeds niet of ik een rook of een forward helix wil XD.
    Gezichtspiercings wil ik niet want die staan me niet. Die piercings verzieken bij mij meer dan dat ze me mooier maken.
    Verder lijkt me een tepelpiercing ook heel mooi, maar ik ben bang dat ik mezelf gigantisch pijn ga doen vroeg of laat XD.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 22:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste