• Zes vriendinnen verhuizen naar La Push om daar met z'n zessen op zichzelf te wonen. Daar ontmoeten ze Seth, Quil, Jacob, Paul, Embry & Jared.
    Meer verzin ik later.


    NODIG:
    de 6 VRIENDINENN
    - Alyssa Myer (Sardonyx) Seth
    - Eliska Toledo (Toyfriend) Jacob
    - Shanice Flayapinto (RvPersie) Paul
    - Elizabeth McChase (Sphere) Embry
    - Jennifer Henshaw (Hanoena) Quil
    - Valentijn Chase (sevani) Jared
    2 BITCHES
    -
    -
    4 MEELOPERS
    - Daphne Wankars (RvPersie)
    -
    -
    -

    INVULLEN:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: [Foto of Beschrijving]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:31 ]


    Life's too short to take too seriously

    Ik wil Seth (anders Jared) :'D

    Ik ga even een rol invullen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rol: Vriendin
    Naam: Alyssa
    Achternaam: Myers
    Leeftijd: 15 Jaar
    Geboortedatum: 23 Augustus 1995
    Karakter: Alyssa is een lief meisje die vaak erg vrolijk is. Ze is ook erg intilligent, alleen kan ze soms nog wel eens sarcastisch uit de hoek komen. Ze is erg sociaal en kan met iedereen overweg. Ze mag bijna iedereen, op een paar mensen na. Ze ziet vaak alleen het goede in mensen, en ze probeert ruzie's altijd te vermijden. Mensen denken soms dat ze zwak is, maar daar ik niks van waar. Als iemand haar beledigd, zal ze voor zichzelf opkomen. Soms kan ze jaloers overkomen, maar ze bedoeld het allemaal wel goed. Ook kan Alyssa niet met complimentjes omgaan. Als iemand haar een compliment geeft, weet ze nooit wat ze moet zeggen.
    Uiterlijk: Alyssa Myers
    Lover: Seth

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rol: Vriendin
    Naam: Eliska
    Achternaam: Toledo
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 19 januari 1994
    Karakter: Eliska is een heel spontaan meisje, met veel gevoel voor humor. Ze is heel goed in sport, vooral in dansen. Ze is slim, mooi en is bijna nooit jaloers. Maar soms kan ze koppig overkomen, als ze haar zin niet krijgen. Eliska heeft meteen door als er mensen tegen haar liegen, en daar kan ze niet tegen.
    Uiterlijk: Eliska
    Lover: Jacob (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Allebei hebben jullie rol.


    Life's too short to take too seriously

    Rol: 1 van de 6 vriendinnen (:
    Naam: Shanice
    Achternaam: Flayapinto
    Leeftijd: 17(mag veranderd worden)
    Geboortedatum: 17 augustus 1993
    Karakter: Shanice is een lief meisje maar eerlijk meisje,Ze zegt wat ze vindt en zegt wat ze denkt maar nooit op een gekwetste manier.Ze wilt graag dat er geen ruzie komt en probeerd het vaak te vermijden,maar soms als het niet anders kan stort ze zich er middenin en roept ze verschikkelijke dingen waar ze achteraf enorme spijt van heeft.Ze is voornamelijk een echte flapuit en dat kan op nare situaties komen,verder is ze ook erg lomp en rommelig.Zo kan ze niks schoonhouden of laat ze vaak dingen vallen,of valt ze zelf!Verder houdt Shanice ook van grapjes en grolletjes en gaat soms íetje te ver en soms loopt dat uit op discussie of ruzie's en ondank ze een lief meisje is,wordt ze best agressief ze wilt namelijk áltijd haal gelijk halen of winnen,Ook als ze zelf weet dat ze fout zit.Verder kan ze ook veel hebben en zal ze niet snel jarloers of pinnig worden,maar soms kan ze erg bazig zijn en wilt ze domineren.Maar voor haar vrienden gaat ze door het vuur en samen met familie komen die op de eerste plek!
    Uiterlijk: [Foto of Beschrijving] Shanice heeft een getinte huid,mooie groene ogen,bruine lange haren en een wat kinderlijk maar (bloed)mooi gezicht,ze heeft lange benen en is best slank,ze weegt rond de 55 tot 60 kilo en is z'n 1.75 lang

    Deze en die hier onder zijn van het zelfde meisje
    Deze dus

    of deze (:
    Lover: Paul

    xx

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 17:30 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    INVULLEN:
    Rol: 1 van de 6 vriendinnen
    Naam: Elizabeth, iedereen noemt haar Liz
    Achternaam: McChase
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 17 Maart 1994
    Karakter: Een lief meisje dat altijd voor anderen klaar staat. dat altijd zegt waar het op staat. Ze is niet snel bang en ook niet op haar mondje gevallen alhoewel ze zich niet met vreemden bemoeid. Ze is slim, en kan heel netjes zijn. Ze is heel voorzichtig aangezien ze heel onhandig is. Ze wil altijd haar gelijk hebben waardoor ze erg opvliegend kan zijn maar echt boos wordt ze niet snel. Ze is heel eigenwijs en doet dingen op haar eigen manier. Ze zal voor mensen opkomen, voor mensen vechten waarvan ze houd.
    Uiterlijk: [Foto of Beschrijving] Een licht getinte huid en lang bruin krullend haar tot halverwege haar rug. Haar ogen zijn zo donker dat het bijna zwart lijkt en omlijst met een volle rand wimpers. Ze is heel knap en veel meisjes zijn jaloers op haar alhoewel ze dat vaak zelf niet doorheeft. Ze is slank en rond de 1.75
    foto: Zo ongeveer
    Lover: [vermeldt hier weerwolf ]
    Embry


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    thankyou voor de rol(K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Graag gedaan. (flower)


    Life's too short to take too seriously

    Bedankt voor de rol :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wil ook meedoen!

    Rol: Vriendin
    Naam: Jennifer/Jenny
    Achternaam: Henshaw
    Leeftijd: 15 jaar
    Geboortedatum: 2 December 1994
    Karakter: Jennifer is sarcastisch. Ze reageert overal heel sarcastisch op. Ze is heel eigenwjs en doet wat ze wil, wanneer ze wil. Veel mensen kunnen haar niet uitstaan. Maar er zijn wel meiden die haar toch aardig vinden, op een manier. Toch heeft ze gevoelens, wanneer ze verliefd op iemad is, verandert ze in een hele lieve meid.
    Uiterlijk: Jennifer Henshaw
    Lover: Quil

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 17:52 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    NOG 7 ROLLEN!!


    Life's too short to take too seriously

    Ik had hem ingevuld als er nog andere vrij waren, ik heb het niet zo op Quil! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Ik had hem ingevuld als er nog andere vrij waren, ik heb het niet zo op Quil! (nerd)

    Je mag ook Jared.


    Life's too short to take too seriously

    Rol: Bitch
    naam: Dominique (haar vijanden noemen haar dom)
    achternaam: arrorijk (xD)
    leeftijd: 15(mag veranderd worden)
    geboortedatum: 11 September 1994
    karakter: héél arrogant en verwend probeerd vaak vriendjes van mensen af te pakken en ze weet niks maar dan ook niks!
    uiterlijk:http://www.therealfun.com/wallpapers/Lindsay_Marie_blonde_hair_12393.jpg
    lover: Seth


    Sup n_n

    Ik kan als je wilt,nog een rol voor de meeloper in vullen ofzo?


    Listen to your heart and your dreams come true ~