• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Ik loop weeral zo gigantisch veel achter op schema, uuugh.;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die tumblr post deed me herinneren aan die keer dat een jongen me mee uit vroeg, omdat hij daar 20 euro voor kreeg. Een grap, natuurlijk. Ga jij het lelijke, rare meisje maar uitvragen.
    En toen, 5 jaar geleden, was er een feestje waar een meisje leek te flirten, maar ze bleek een weddenschap te hebben. Ze wilde mijn homoseksuele vriend kussen. En ik begin me af te vragen of mensen me niet eens willen als ze daar betaald voor krijgen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik moet eens beginnen aan die afspeellijst met zomerliedjes. Laat dat geweldige weer voor het weekend maar komen, ik ben er klaar voor!


    16 - 09 - '17

    SonOfGondor schreef:
    Die tumblr post deed me herinneren aan die keer dat een jongen me mee uit vroeg, omdat hij daar 20 euro voor kreeg. Een grap, natuurlijk. Ga jij het lelijke, rare meisje maar uitvragen.
    En toen, 5 jaar geleden, was er een feestje waar een meisje leek te flirten, maar ze bleek een weddenschap te hebben. Ze wilde mijn homoseksuele vriend kussen. En ik begin me af te vragen of mensen me niet eens willen als ze daar betaald voor krijgen.


    Marleen, jij bent niet lelijk en raar! Jij bent en knap en awesome <3


    16 - 09 - '17

    Ik doe like 50% van wat ik van plan ben/zou moeten doen en toch word ik hier doodmoe van. Dit voelt niet helemaal eerlijk.

    MAAR mijn cavia heeft nu een laddertje dus yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uso schreef:
    (...)

    Marleen, jij bent niet lelijk en raar! Jij bent en knap en awesome <3


    Aw, thanks. Het zijn gewoon slechte herinneringen. Maar ik moet toegeven dat ik me vaak nog steeds zo voel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Aw, thanks. Het zijn gewoon slechte herinneringen. Maar ik moet toegeven dat ik me vaak nog steeds zo voel.


    Nawh *hug*


    16 - 09 - '17

    SonOfGondor schreef:
    Die tumblr post deed me herinneren aan die keer dat een jongen me mee uit vroeg, omdat hij daar 20 euro voor kreeg. Een grap, natuurlijk. Ga jij het lelijke, rare meisje maar uitvragen.
    En toen, 5 jaar geleden, was er een feestje waar een meisje leek te flirten, maar ze bleek een weddenschap te hebben. Ze wilde mijn homoseksuele vriend kussen. En ik begin me af te vragen of mensen me niet eens willen als ze daar betaald voor krijgen.


    Ahhh no. Oh mijn God, wat bestaan er vreselijke mensen. (no_chears) Dat zegt totaal niets over jou, Marleen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik doe like 50% van wat ik van plan ben/zou moeten doen en toch word ik hier doodmoe van. Dit voelt niet helemaal eerlijk.

    MAAR mijn cavia heeft nu een laddertje dus yay. (bloos)


    I support laddertjes voor cavia's!


    What would Emma do?

    Under the Hood in plaats van Untucked, leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uso schreef:
    (...)

    Nawh *hug*


    Square schreef:
    (...)

    Ahhh no. Oh mijn God, wat bestaan er vreselijke mensen. (no_chears) Dat zegt totaal niets over jou, Marleen.


    Thanks, guys. Er zijn hierna, andere, betere dingen gebeurd, maar toch. Het helpt niet bepaald voor mijn toch al lage zelfvertrouwen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hmm, het is bijna 1 april en ik heb nog geen enkele grap bedacht. En er is iemand die ik sowieso moet beetnemen.
    Ach ja, vorig jaar overtref ik toch nooit meer. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Hmm, het is bijna 1 april en ik heb nog geen enkele grap bedacht. En er is iemand die ik sowieso moet beetnemen.
    Ach ja, vorig jaar overtref ik toch nooit meer. :Y)


    Ik heb ook zin om iets te doen. (cat) Mijn zus heeft het afgelopen jaar nog niet genoeg geleden, dus een slachtoffer heb ik al...


    What would Emma do?

    Me: This song makes me even more lovesick. But I don't want to.
    My brain: lolol let's put it on repeat because it's almost 1
    Me: but I'm tired and want to sleep
    My brain: we both know that's a joke lol

    Like, can somebody stop me ://


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik heb ook zin om iets te doen. (cat) Mijn zus heeft het afgelopen jaar nog niet genoeg geleden, dus een slachtoffer heb ik al...


    ik ga faken dat ik m'n pap voor een of andere stomme show heb ingeschreven ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys