• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i put the fun in funeral

    Escapism schreef:
    (...)

    Mijn ouders waren vroeger allebei rokers. Sinds zn hartinfarct mn pa niet meer, en mn ma is ook al heel erg verminderd. Maar juist doordat ze zo erg verminderd is, ruik je iedere sigaret die ze wél opsteekt extra goed. Blegh
    Maar ze hebben altijd al binnen gerookt. Of naja, nu mn ma dan alleen dus nog. In principe moet ik het dus wel normaal zijn, maar de laatste tijd valt de geur me toch steeds vaker op. Helaas.

    Mehh, dan zou ik nooit bij jou binnen kunnen komen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Troje schreef:
    (...)

    codeïne staat onder MR, dus je krijgt dat volgens mij niet zomaar


    MR?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mommy schreef:
    (...)

    paaseitjes sorry jip
    maar voor jou kan ik er een extra spaarzegel bij doen

    U always know how to sweettalk me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Troje schreef:
    (...)

    Jap, de mensen naast, boven en onder mij roken :')


    Mijn stiefvader rookt pijp in de auto, daar wil je echt niet zitten als het te koud is om het raampje open te doen haha. I feel ya.

    // Hoe krijg je het voor elkaar om op ALLES wat ik zeg wel wat aan te merken te hebben. Kan niks zeggen in dit huis.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 21:32 ]

    Triskele schreef:
    (...)

    MR?


    Idk waarvoor het precies staat, maar MR is vergifkast, dus waarvoor een doktersvoorschrift nodig is als dat in een medicijn zit ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Idk waarvoor het precies staat, maar MR is vergifkast, dus waarvoor een doktersvoorschrift nodig is als dat in een medicijn zit ^^


    Aah, ik snap het c:
    In Codeïne zit Morfine, omdat het daarvan gemaakt is volgens mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escapism schreef:
    (...)

    Mijn ouders waren vroeger allebei rokers. Sinds zn hartinfarct mn pa niet meer, en mn ma is ook al heel erg verminderd. Maar juist doordat ze zo erg verminderd is, ruik je iedere sigaret die ze wél opsteekt extra goed. Blegh
    Maar ze hebben altijd al binnen gerookt. Of naja, nu mn ma dan alleen dus nog. In principe moet ik het dus wel normaal zijn, maar de laatste tijd valt de geur me toch steeds vaker op. Helaas.

    Dan weet ik wat ik niet bij jou en Troje moet doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik ga dit echt never nooit meer halen op deze manier. Ik moet ook allang al weer slapen. Ik ga zo hard falen donderdag. Het ***** is dat ik voor het tentamen nog een presentatie moet geven en dus niet simpelweg de nacht kan skippen/de hele nacht doorleren, het tentamen maken en vervolgens weer gaan slapen. Tijd om mijzelf in slaap te huilen dan maar :/ FML echt zo zwaar. Volgens mij heeft God iets tegen mij. Ik dacht dat Pasen het feest was van hoop, dat al onze zonden ons vergeven zouden worden en we met een frisse start konden beginnen. Why the fuck was ik zo optimistisch dit weekend. Why the fuck loop ik hier überhaupt nog rond, als het leven toch zo *** is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil een relatie... Ik word gek van al die stelletjes om me heen. Ik kan ze wel vermoorden. Als ik zelf een relatie heb, weet ik dat ik er geen last meer van heb. Was er maar iemand die net als ik was zodat ik nooit bang hoef te zijn dat er wat met die persoon gebeurt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even serieus, is álles mijn schuld of zo? Godverdomme, ik wil best een pannetje afwassen dat van mij was en wat ik was vergeten. Maar dat ik vorige week een shitload bestek VAN JULLIE heb afgewassen, nee, dát zien jullie niet!

    Ik moet continu op mijn tenen lopen, ik moet maar alles goed doen en een misstapje wordt meteen keihard afgezeken terwijl ze er zelf net zo goed een teringbende van maken in dit huis godverdomme vieze gore kutwijven!


    Slightly drunk.

    Somnus schreef:
    (...)
    Dan weet ik wat ik niet bij jou en Troje moet doen.


    I'll survive. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    I'll survive. <3

    Ik rook vast buiten thuis. Doe het liefst ook niet bij Maia in de buurt thuis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hhhhhhhh.
    I miss you :c

    Ik word al moe als ik naar mijn werkrooster kijk. Waarom kan ik niet gewoon sterven.


    26 - 02 - '16

    'straight rp, be realistic' want ja, er is niets anders dan cishet of zo :']


    because i knew you, i have been changed for good