• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    (...)

    We doooo? ;D ( i can't remember but i ship us tho wbw)


    Haha. Pablo is jelly nou, but ik dump hem wel ff in de sloot als hij lastig word. I got you now. :9~


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha. Pablo is jelly nou, but ik dump hem wel ff in de sloot als hij lastig word. I got you now. :9~



    Wait Pablo is with you now ö ( be carefull he has the greatest butt ever)

    En yush dump him and come to me :Y) i got Donuts


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Wait Pablo is with you now ö ( be carefull he has the greatest butt ever)

    En yush dump him and come to me :Y) i got Donuts


    Pablo was me gevolgt toen je me weer in Nl bracht... :'c. Hij is jelly omdat je mij wel mee terug bracht maar hem achter liet. He just can't handle my fabness :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Iza is dan Biseksueel denk ik, dan drop ik wel wat twijfels in haar post xD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Wie gaat er nog posten vandaag? :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Wie gaat er nog posten vandaag? :)


    IK! Als ik het red met duits


    take me back to the basics and the simple life

    Maybe. Heb opeens heel veel tijd weer gehehe.


    Aan niets denken is ook denken.

    Twee Zuzanna's voor Vincent alleen. Vincent is going to die of happiness and.. Eheheh c': lucky musqito


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nah. He sees differences en wordt er erg ongemakkelijk van


    Bowties were never Cooler

    Iemand die nog aandacht van Iza wil hebben? Ze staat nog altijd bij de dranktafel :p


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Philip schreef:
    Twee Zuzanna's voor Vincent alleen. Vincent is going to die of happiness and.. Eheheh c': lucky musqito


    Hah. No. Zuze is for Manu :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    sorry dat jullie zo lang op mij moeten wachten :') Ik denk dat ik morgen avond wel ga kunnen posten - ik ben gewoon wat inspiloos voor mijn persoos hier en heb zo het gevoel dat ik bagger stukies schrijf-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    No worries. Ik denk dat mensen hier dat wel snappen. Maar even: je schrijft geen bagger stukkies hoor :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Raccoon schreef:
    sorry dat jullie zo lang op mij moeten wachten :') Ik denk dat ik morgen avond wel ga kunnen posten - ik ben gewoon wat inspiloos voor mijn persoos hier en heb zo het gevoel dat ik bagger stukies schrijf-


    YAAAY.

    Ik ben ook inspiloos dusja :') Something needs to happen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Make it happen.
    Lol.


    Aan niets denken is ook denken.