• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Plottwist Sasha en Gabi gaan er samen vandoor x'D


    oh snap...

    Oh wait hold your horses.... Ik heb nu pas door dat Vince het koppelen was van Mae naar Fin was. Ik dacht gingen Vince en Fin nu samen Claudai delen. hahaha my bad. Vince you don't deserve pity anymore :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    calice schreef:
    (...)

    oh snap...


    Don't worry. Gabi is zo straight als een snelweg. Ze droomt van de ideale prins op het witte paard die natuurlijk nooit zou komen, because life ain't fiction. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oh wait hold your horses.... Ik heb nu pas door dat Vince het koppelen was van Mae naar Fin was. Ik dacht gingen Vince en Fin nu samen Claudai delen. hahaha my bad. Vince you don't deserve pity anymore :p


    Vince cheat tenminste niet, unlike so many others


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Vince cheat tenminste niet, unlike so many others


    Volgens mij zijn de enige die gaan cheaten Dimi x Gus (maar Gus x Gabi zijn vriendschappelijk en mag ) en volgens mij worden Iza x Mae wat? i think that is all. c': ohja en Alex probeert Gabi te kapen c'x dus volgens mij is er nergens echt spraken van cheaten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En Emiel en Svetlana


    Bowties were never Cooler

    calice schreef:
    (...)

    Nou ik laat Sasha wel trouw zijn aan Marcello (A)


    Dank u. Hetzelfde terug van marcello


    Aan niets denken is ook denken.

    Kwn, Mae en Iza zijn in ieder geval een beetje kleffe bff's :p

    Overigens vindt Iza het nog steeds jammer als Dimi haar verlaat, but we shall see how it all ends...

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 11:03 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik hoop dat je er iets mee kan. Svetlana wordt helemaal panisch van Dimi's blikken... T begin van het einde? Nu al?


    Bowties were never Cooler

    Jawel. Maar wss wordt mijn post niet zo lang omdat k niet veel dingen laat zeggen als ze gaan dansen. Ze gaan wel even slowen hahah en hij gaat wel even zeggen dat ze zich niets van hem moet aantrekken ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben nu bezig met een post met Alexander en pfff, ik heb echt veel moeite met een post maken waarin hij niet zo wanhopig is :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ben nu bezig met een post met Alexander en pfff, ik heb echt veel moeite met een post maken waarin hij niet zo wanhopig is :')


    Haha alex is gwn wanhopig. Fact. Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha alex is gwn wanhopig. Fact. Xd


    Hahaha hier zeg ik maar niks over :')
    Ik geloof dat hij in mijn post tot nu toe nog niet zo heel wanhopig is (maar wel een zak :x)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hahaha hier zeg ik maar niks over :')
    Ik geloof dat hij in mijn post tot nu toe nog niet zo heel wanhopig is (maar wel een zak :x)


    Ahahah xd. Je weet hoe gabi is als hij zich als een zak gedraagt... Denk kan alex maar beter wanhopig worden en oh wee als hij alcohol stiekem in haar r drankje gooit dan hoop ik dat gus hem in elkaar slaat xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ahahah xd. Je weet hoe gabi is als hij zich als een zak gedraagt... Denk kan alex maar beter wanhopig worden en oh wee als hij alcohol stiekem in haar r drankje gooit dan hoop ik dat gus hem in elkaar slaat xd.


    Dat is ook voor hem erg laag xd Zo ver gaat hij ook weer niet haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.