• "Een van Quizlets grootste fantasyliefhebbers!"


    Tallata
    Hey Amina!
    Ik zet je in het zonnetje omdat je dat heel erg verdient, je doet veel voor the Quibbler, en je moet heel erg zeker doorgaan met je Wat als... [harry potter] story, dat is de enige story die (vind ik) niet heel erg cliché is! Je bent echt super aardig en je verdient het om in het zonnetje gezet te worden!
    Mare (flower)


    NeverTouchMe
    Amina, je bent zo'n lieve en vriendelijke meid. Altijd op creaties willen reageren, heel vaak willen helpen. Dat siert jou.
    Een opmerkzaam talent: schrijven. Jouw verhalen zijn prachtig, en ik lees ze dan ook met plezier.
    Amina, je word deze week in de bloemetjes gezet, en ik weet waarom. Je bent fantastisch!
    Liefs, NeverTouchMe (Anne-Mirthe)


    Valar_Morghulis
    Lieve EvilDaughter,
    Als eertste wil ik zeggen dat je het verdient! Het is altijd gezellig op met je te kletsen. Je bent altijd vrolijk en aardig, daarom vind ik het altijd gezellig om met je te kletsen!
    Groetjes Valar_Morghulis


    Vikings
    Hoi lieve Amina,
    Als iemand een plaatsje in de spotlight verdient, dan ben jij het wel! Ik ken weinig mensen die altijd zo getrouw zulke motiverende reacties achterlaten. Ik ben altijd dolblij als ik zie dat jij een abo neemt - en gelukkig ben ik gezegend met het feit dat je dat heel vaak doet! Ik weet zeker dat je behalve mij nog heel veel schrijvers inspireert om verder te schrijven. Het is geweldig dat je zo veel leest en ook de tijd neemt om een reactie of een kudo te geven. Je bent echt een topper, meid! Ik zie dat je pas anderhalf jaar lid bent en dat verbaasde me. Ik kan een Quizlet zonder jou namelijk maar moeilijk voorstellen! Ik hoop dat je hier nog lang zult blijven met je verfrissende ideeën en heerlijke reacties!

    Liefs,
    Natas

    Laleah
    Dag lieve, lieve Amina,

    Ik ben teruggegaan in de tijd en ben op zoek gegaan naar de bron van onze ontmoeting. Gewoon omdat ik dacht, hoe lang ken ik jou nu al? Een behoorlijke tijd, kan ik je vertellen! Ik weet nog dat jij zo behulpzaam voor mij was, toen ik nog zo belabberd was met spelling en mijn Hobbit verhalen nakeek. God, wat was ik blij met je hulp! ^^
    Toen kende ik jou nog als Quizzmasterrr15. Ik heb je leren kennen als een lieve, creatieve en enthousiaste meid, die altijd klaar staat voor anderen. Je reacties op mijn stories fleurden mij altijd op ook een gezellig praatje maakte jij altijd tijd voor. Ik scrolde je profiel over en zag dat jij niet stil hebt gezeten; nieuwe stories, medewerker aan The Quibbler en een hoop nieuwe vriendinnen! Jammer genoeg hebben we wat minder contact nu, maar misschien moeten we maar weer eens gezellig wat bijkletsen! ^^

    Heel veel liefde,
    Leah



    Creatie in de kijker
    Wisten jullie dat EvilDaughter een story heeft gemaakt waarin ze "Wat als?" vragen in het Harry Potter universum op een creatieve manier beantwoordt?!
    Wat als? (Harry Potter).
    We hebben het ons allemaal wel eens een keertje afgevraagd.
    Wat als Voldemort Harry gedood had toen die nog een baby? Wat als Hagrid Harry aan Sirius had gegeven? Wat als het Voldemort was gelukt om Harry te doden in de achtste film?

    In deze story zul je een antwoord krijgen, hoop ik dan. Misschien heb je er een hele andere kijk op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lief c;


    26 - 02 - '16

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Jouw naam herken ik! Een hele fijne week toegewenst!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aaahw leuk!! Een fijne week! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Lief topic ook weer! Goede/fijne week to you (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aww super leuk! Fijne week en bedankt voor je leuke reacties altijd!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Geniet van de aandacht meis! Je verdient dit zonnetje! (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ^^
    Het is 20 mei en ik wist het niet eens xD
    Dankzij Vikings wel (flower)
    Thank you all lovely people (flower)


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape