• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    En ik wacht tot ik in één keer met alle drie mijn perso's kan posten :') en volgens mij was het nu idd aan Mae.

    Maar als sandorinja het geen probleem vind kan ik ander nu een post schrijven met Gus en Manu ( verwacht geen superpost, want ik heb momenteel erg veel last van mijn rug -heb het laten opereren vandaag it's small but hurts- en heb ook niet echt veel zin/inspi :') )


    Ik vind het prima!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    ho shit sorry wachten we nou allemaal op mij? heh, ik zal morgen posten


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zat nog eens te denken hea, valt Mae ook op meisjes? Voor Iza heb ik daar verder nog niks over bedacht, maar anders vindt Iza Mae mss wel leuk idk? ...


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Iza kan Mae ook leuk vinden als deze niet op meisjes valt x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Philip schreef:
    Is anders iemand alleen? Dan stuur ik gabi er wel ff heen tot nessy weer wat tijd heeft en natuurlijk kan hij altijd joinen when you want, nessi <3

    Dan moet je wel snel zijn, want ik ben van plan zo een post te gaan maken :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Dan moet je wel snel zijn, want ik ben van plan zo een post te gaan maken :p


    Post maar kan Canada toch niet posten


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HAHA Je auto correct.
    Canada.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    HAHA Je auto correct.
    Canada.


    Dat moment dat je te lui bent om het te veranderen haha. Omg autocorrect trollt me


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Caprice schreef:
    Iza kan Mae ook leuk vinden als deze niet op meisjes valt x3


    Jaa iknow, maar ik weet nog niet of ik daar iets mee wil gaan doen ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik vind t wel een leuk idee op zich, omdat me opvalt dat er best wel veel homo stelletjes in rpg's zijn op q maar lesbische stelletjes kom je niet echt vaak tegen. Wat best wel raar is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Ik vind t wel een leuk idee op zich, omdat me opvalt dat er best wel veel homo stelletjes in rpg's zijn op q maar lesbische stelletjes kom je niet echt vaak tegen. Wat best wel raar is.



    Ik speel liever jongens dan meiden, maar ik heb wel al eerder een lesbische meid gespeeld :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ik speel liever jongens dan meiden, maar ik heb wel al eerder een lesbische meid gespeeld :')


    Goedzo haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh god, Alex c,; Gus en Iza. Dat zou dus totaal niet werken hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ik speel liever jongens dan meiden, maar ik heb wel al eerder een lesbische meid gespeeld :')


    Wij gingen toch gay kopoel girl maken, saaaarrrr<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Wij gingen toch gay kopoel girl maken, saaaarrrr<3


    We doooo? ;D ( i can't remember but i ship us tho wbw)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH