• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    Hahhaha.
    Jonge, alex is toch geen serieuze kandidaat?
    Maar we zien wel, ik maak gwoon een broertje voor vince (dan mag gab zelf uitmaken wat ze van em vind...)


    En anders heeft Vince eindelijk iemand die niet zijn agressie triggert, of in elk geval weet dat zijn broer er problemen mee heeft


    Bowties were never Cooler

    Idd even iemand die good to vince is no matter what he does. He's going to be sweet towards him cause brothers are brothers.


    Aan niets denken is ook denken.

    Necessity schreef:
    (...)
    Nooo don't do that! Stop ruining my ships!


    Hahaha ahww nessy <3333 ya know I will never leave ya alone, gurl.! c: but if ya break her heart, I'll break his neck. >;c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ saar : Ha maar Alex is geen mens.
    Grapje.


    Aan niets denken is ook denken.

    Philip schreef:
    (...)

    Hahaha ahww nessy <3333 ya know I will never leave ya alone, gurl.! c: but if ya break her heart, I'll break his neck. >;c


    Gus will help then :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caprice schreef:
    @ saar : Ha maar Alex is geen mens.
    Grapje.


    I'm dead rn because of this. Lawl


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Raccoon schreef:
    (...)

    Gus will help then :Y)


    Gabi will be like, leave me alone! Even if he danced with me at the Ball, doesn't me he or I like each other. He still is a big capital J.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Caprice schreef:
    @ saar : Ha maar Alex is geen mens.
    Grapje.


    :o stiekem is hij gewoon een alien


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    :o stiekem is hij gewoon een alien


    You know his big secret!


    Aan niets denken is ook denken.

    Alex is stiekem gewoon echt adorbs and gabi can't handle the truth so she is like, idc if he gets dimples when he laughs. He only does it to get girls in his bedroom and therefor I disgust him. >. >


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Caprice schreef:
    Idd even iemand die good to vince is no matter what he does. He's going to be sweet towards him cause brothers are brothers.


    Iemand die weet hoe hij ermee om moet gaan, en hem misschien eruit kan halen. Das wel sweet


    Bowties were never Cooler

    Caprice schreef:
    Hahhaha.
    Jonge, alex is toch geen serieuze kandidaat?
    Maar we zien wel, ik maak gwoon een broertje voor vince (dan mag gab zelf uitmaken wat ze van em vind...)

    Hell yes he is :Y) ze weten het alleen allebei nog niet :')

    Philip schreef:
    (...)

    Hahaha ahww nessy <3333 ya know I will never leave ya alone, gurl.! c: but if ya break her heart, I'll break his neck. >;c

    Yayy c: <333
    I'll keep that in mind :')


    Hahaha je zou bijna denken dat jullie alex niet aardig vinden :') moet ik nu beledigt zijn of trots dat ik een personage gecreëerd heb die zoveel emoties losmaakt? :p
    En natuurlijk is hij een alien. Sssssst.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hhaa ik vind alex vermakelijk / grappig. Gail zou em wel mogen hoor.
    Maar gotta be honest ik zou in rl alex niet serieus nemen, like hij doet ook n beetje fake ofzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Necessity schreef:
    (...)
    Yayy c: <333
    I'll keep that in mind :')


    Hahaha je zou bijna denken dat jullie alex niet aardig vinden :') moet ik nu beledigt zijn of trots dat ik een personage gecreëerd heb die zoveel emoties losmaakt? :p
    En natuurlijk is hij een alien. Sssssst.



    I luv Alex hehege :')

    En yes i knew it!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)
    Yayy c: <333
    I'll keep that in mind :')


    Hahaha je zou bijna denken dat jullie alex niet aardig vinden :') moet ik nu beledigt zijn of trots dat ik een personage gecreëerd heb die zoveel emoties losmaakt? :p
    En natuurlijk is hij een alien. Sssssst.


    Ik ben wss de grootste fan van Alex die er hier is... Die droogkloot laat me iedere keer lachen met zn arrogantie xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya