• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat is ook voor hem erg laag xd Zo ver gaat hij ook weer niet haha


    Ik wou al zeggen anders gaat gabi m eerder haten dan van houden xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik wou al zeggen anders gaat gabi m eerder haten dan van houden xd.


    Dat ligt aan de hoeveelheid alcohol (of iets anders) die hij in haar beker doet... (duivel)
    Haha nee, natuurlijk niet. Sowieso is Gabi inmiddels toch aan het dansen?

    Je brengt me trouwens wel op ideeën :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat ligt aan de hoeveelheid alcohol (of iets anders) die hij in haar beker doet... (duivel)
    Haha nee, natuurlijk niet. Sowieso is Gabi inmiddels toch aan het dansen?

    Je brengt me trouwens wel op ideeën :Y)


    Ik haat het dat ik iedereen altijd, negatief voor mij, aan ideeën breng xd.

    Yup gabi danst met gusje. :9~. En dat kan mss voor een avond zijn. Maar als ze weer sober is she is going to kill him. Really kill him if gus haven't done it yet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga eerst even eten en zal dan mijn post afmaken ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ga eerst even eten en zal dan mijn post afmaken ^^


    Op een of andere manier vrees ik deze post nu *makes note to Gabi. You will not accept a drink from alex, because he is a pig.* done.

    Eet smakelijk c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Op een of andere manier vrees ik deze post nu *makes note to Gabi. You will not accept a drink from alex, because he is a pig.* done.

    Eet smakelijk c':


    Hehehe :Y)
    Tot nu toe hoeven Gabi en Gus Alex nog niet te vermoorden. Tot nu toe (duivel)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha omg die smiley daarbij xd.

    Argh waarom is gabi nou eerst met posten en niet gus. Gabi wilt sws niet (A) xd. Gabi gonna be like. Waag het niet om me aan hem te geven' gus xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb zin in een post van iemand


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    ik heb zin in een post van iemand


    Ik ook!

    I'm busy.


    Aan niets denken is ook denken.

    Olaa, jullie mogen mijn perso's besturen hoor :3 ik ben zaterdag ochtend terug en kan alles hier af en toe bijlezen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Olaa, jullie mogen mijn perso's besturen hoor :3 ik ben zaterdag ochtend terug en kan alles hier af en toe bijlezen :3


    Eheheh niks ervan. Gabi heeft Gus nodig want wss verpest ze zoals gewoonlijk weer alles in mijn aankomende post die ik nog moet schrijven :Y)

    En Alex is echt heel evil en eng, Saar. I need you :'c. Was ik toch maar in je koffer beland....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Eheheh niks ervan. Gabi heeft Gus nodig want wss verpest ze zoals gewoonlijk weer alles in mijn aankomende post die ik nog moet schrijven :Y)

    En Alex is echt heel evil en eng, Saar. I need you :'c. Was ik toch maar in je koffer beland....


    But, who was that in my backpack then? Ö

    En nahw, zaterdag ben ik terugos. Het is hier wel echt leuk en warm tho. Mijn gezicht is al rood :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    But, who was that in my backpack then? Ö

    En nahw, zaterdag ben ik terugos. Het is hier wel echt leuk en warm tho. Mijn gezicht is al rood :c


    I'm not jelly like a jellyfish. I take things to a whole new level. #Blobfish alert. :'c

    Je hebt mij uit je koffer geschopt en geruild voor een of andere knap licht getinte heer. Muh. Ik moet altijd bij de verkeerde in de koffer belanden... :cries:


    Eheheh. Ik hoop dat jouw rood gezicht een goed teken is voor Belgium en Hollandia cause its cold and rainy. Althans @ where I live.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    I'm not jelly like a jellyfish. I take things to a whole new level. #Blobfish alert. :'c

    Je hebt mij uit je koffer geschopt en geruild voor een of andere knap licht getinte heer. Muh. Ik moet altijd bij de verkeerde in de koffer belanden... :cries:


    Eheheh. Ik hoop dat jouw rood gezicht een goed teken is voor Belgium en Hollandia cause its cold and rainy. Althans @ where I live.


    Ola senior ( perf face) helaas toch niet hahha hoewel ik al enkele knappe mannen heb gespot hoir muhahah
    En ik had het gehoord dat er veel onweer en regen was. Laat ik lakker het zonnetje meenemen voor jullie :p


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH