• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Nah ah. Zuze has Manu :Y)
    Maar die kan wel een dansje overslaan, kan ie ff uitrusten


    Ah. Naja Gabi heeft eerst Gus + Alex om uit te dansen dus dan kunnen ze Vince allemaal om de beurt lenen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Casanova Vince? Lock up ya wives and lock up ya daughters... that won't end well...


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Casanova Vince? Lock up ya wives and lock up ya daughters... that won't end well...


    Haha ik mag Gabi niet naar Vince sturen anders word het zielig voor Alex. Poor Alex. Oh well. One dance won't hurt Lexje right? c': But really. Vince is really sweet/cute though. Too bad that boy hasn't got a date.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ik mag Gabi niet naar Vince sturen anders word het zielig voor Alex. Poor Alex. Oh well. One dance won't hurt Lexje right? c': But really. Vince is really sweet/cute though. Too bad that boy hasn't got a date.


    He has Claudai :Y)

    Ohh help. Nu moet ik gaan bedenken hoe ik Alex ooit bij Gabi gaan krijgen :') dit wordt nog wat


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ja, hij heeft sinds mijn laatste post een date (nerd)


    Bowties were never Cooler

    Necessity schreef:
    (...)

    He has Claudai :Y)

    Ohh help. Nu moet ik gaan bedenken hoe ik Alex ooit bij Gabi gaan krijgen :') dit wordt nog wat


    Gus gaat sws Gabi dumpen voor Dimi... dus uiteindelijk heeft ze niemand x'D maar ik denk dat Gus haar niet zomaar dumpt gezien hij obby (volgens mij) niet precies weet wat hij voor Dimi voelt dus... lastig.. Misschien kan Alex toch zich tussen Gus en Gabi weten te wringen? gabi zou eerst wel boos zijn maar ik vertrouw Alex er wel op dat hij haar weet te kalmeren. Just like last time.

    ---

    @miriam Ja een date waar hij niet eens mee wilt dansen en nog de twin van zijn crush is x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Gus gaat sws Gabi dumpen voor Dimi... dus uiteindelijk heeft ze niemand x'D maar ik denk dat Gus haar niet zomaar dumpt gezien hij obby (volgens mij) niet precies weet wat hij voor Dimi voelt dus... lastig.. Misschien kan Alex toch zich tussen Gus en Gabi weten te wringen? gabi zou eerst wel boos zijn maar ik vertrouw Alex er wel op dat hij haar weet te kalmeren. Just like last time.

    ---

    @miriam Ja een date waar hij niet eens mee wilt dansen en nog de twin van zijn crush is x'D


    Hmm ja en Dimi moet eerst nog Iza ergens veilig achter zien te laten zonder dat het lullig is.. maar wss wel een beetje lullig want ja je laat je date toch niet zitten

    Kan iemand hier loyaal zijn aan zijn date?


    Bowties were never Cooler

    Philip schreef:
    (...)

    Gus gaat sws Gabi dumpen voor Dimi... dus uiteindelijk heeft ze niemand x'D maar ik denk dat Gus haar niet zomaar dumpt gezien hij obby (volgens mij) niet precies weet wat hij voor Dimi voelt dus... lastig.. Misschien kan Alex toch zich tussen Gus en Gabi weten te wringen? gabi zou eerst wel boos zijn maar ik vertrouw Alex er wel op dat hij haar weet te kalmeren. Just like last time.

    ---

    @miriam Ja een date waar hij niet eens mee wilt dansen en nog de twin van zijn crush is x'D


    Natuurlijk kan Alex dat want alex is Alex :Y)
    Ik probeer hem er wel tussen te wringen (maar niet nu want nu ga ik slapen :p)

    @miriam, nee niemand kan hier loyaal zijn aan zijn date :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MatthewMMurdock schreef:
    Kan iemand hier loyaal zijn aan zijn date?


    Gabi is loyaal aan Gus, maar die dumpt haar dus voor Dimi dus word ze loyaal aan Alexje als hij haar zo ver krijgt. Anders gaat ze naar haar slaapkamer of loner zijn.

    Gabi en Gus zijn trouwens ook echt de enige nuchtere of niet van plan te drinken op het feestje c'; go #Aubriela


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    (...)

    Natuurlijk kan Alex dat want alex is Alex :Y)
    Ik probeer hem er wel tussen te wringen (maar niet nu want nu ga ik slapen :p)

    @miriam, nee niemand kan hier loyaal zijn aan zijn date :')


    Kut Alex c'x. Oh wee als je me weer moet lachen door zijn stomme arrogante acties. Idk wat het is maar iedere keer moet ik stom lopen lachen c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ach, Dimi moet ook nog Emiel slaan als die Sveta achterlaat, dus t wordt nog leuk.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Kan iemand hier loyaal zijn aan zijn date?


    Nou ik laat Sasha wel trouw zijn aan Marcello (A)

    MatthewMMurdock schreef:
    Ach, Dimi moet ook nog Emiel slaan als die Sveta achterlaat, dus t wordt nog leuk.


    Jaa dit is ook nog een dingetje inderdaad haha

    calice schreef:
    (...)

    Nou ik laat Sasha wel trouw zijn aan Marcello (A)


    Plottwist Sasha en Gabi gaan er samen vandoor x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya