• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag gaat echt een hel worden... Maar goed: Ik heb les uur 1 al mogen missen van mijn moeder dus ik ga wel gewoon naar school toe. Totaal geen zin: ik zou liever de hele dag in bed Undertale van Dan en Phil willen kijken maar dat mag ik vrijdag EINDELIJK doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn enige goede beha zit niet goed meer. Mijn borsten zijn ook mee afgevallen denk ik.. Ik had al geen borsten en nu heb ik dus helemaal niks meer.

    Waarom kun je niet gewoon zien dat het niet goed met me gaat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    okay, dus what do i do?

    //1000ste post lol

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 8:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Sorry hoor maar mijn voeten staan daar. Fuck een eind op en zet je poten ergens anders neer. Er is zat ruimte rond mijn voeten en je hoeft echt niet zo aso veel ruimte op te eisen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 8:58 ]

    Nog maar een paar posts en dan zit ik aan 9000. Geen idee waarom dit me zo blij en vrolijk maakt :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Topic nu online gooien of toch nog even wachten? Mh.. Er is nu natuurlijk bijna niemand online, dus niemand die het zal zien. Maar anders moet ik weer tot morgen wachten en ik hou niet van wachten :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom houd je altijd de badkamer zolang bezet


    Slightly drunk.

    Kenways schreef:
    Topic nu online gooien of toch nog even wachten? Mh.. Er is nu natuurlijk bijna niemand online, dus niemand die het zal zien. Maar anders moet ik weer tot morgen wachten en ik hou niet van wachten :c

    gimme yo acc ill post it on 18:00/19:00 for you when everyone'll see :Y)

    Blades schreef:
    (...)
    gimme yo acc ill post it on 18:00/19:00 for you when everyone'll see :Y)


    That's kind of you c: Maar dan wil ik de reacties ook zien en dat mag niet want ik ben aan het werk x) Dus ik doe het morgen denk wel en dan ga ik nu relaxt de hele ochtend gamen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo ontzettend zenuwachtig en ik wil niet zenuwachtig zijn halp


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ik heb zin in cake, een warm dekentje, een game die zo 72 uur lang duurt, koffie en inspiratie. tnqu.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga niet weer een gesprek beginnen hoor. Het komt altijd zowat van mijn kant. Als je geen interesse in me hebt dan toch niet? (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo neerslachtig vandaag.. Eigenlijk, de laatste tijd, maar enfin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik voel me poëtisch vandaag


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have