• Hoii,
    Ik en Chocoladekoekje zoeken een cover. Hier ons lijstje:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Wall (er op graag)
    Username (En moet die erop?): Lucens en Chocoladekoekje, doe er maar niet op
    Korte samenvatting:
    Als een stelletje De Tweede Wereldoorlog doorkomt denken ze dat ze alles aan kunnen, maar dat is niet waar. Een muur dwars door Berlijn, daar kunnen ze niet tegen op. Arden woont vanaf nu in West-Berlijn en (die personage is nog niet bedacht) vanaf nu in Oost-Berlijn. Wanhopig proberen ze contact te blijven houden, maar als dat uiteindelijk ook doodbloed, wagen ze elkaars levens voor elkaar.
    Plaatjes: We hadden nog geen plaatjes, maar graag iets met de Berlijnse muur en een jongen en meisje er op. Voor de jongen: Hij moet zwart haar hebben en blauwe ogen. Ze zijn rond de dertien/veertien jaar
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: De ene helft kill en verdrietig en de andere helft zonnig

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 16:49 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik dacht eerder aan een zonnige sfeer, don't ask me why


    You are my piece of paradise.

    Ik heb geen zin in huiswerk, dus ik ga iets proberen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb geen zin in huiswerk, dus ik ga iets proberen ^^

    Fijn!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zat heel erg te zoeken naar een goed lettertype (heb geloof ik wel twintig verschillende geprobeerd haha) en ben er nog steeds niet helemaal tevreden mee. Een goede fc kon ik niet echt vinden, dus dan maar zonder mensen. Tell me what you think!



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik zat heel erg te zoeken naar een goed lettertype (heb geloof ik wel twintig verschillende geprobeerd haha) en ben er nog steeds niet helemaal tevreden mee. Een goede fc kon ik niet echt vinden, dus dan maar zonder mensen. Tell me what you think!





    Ik vind het eerste lettertype het mooist.


    You are my piece of paradise.

    Necessity schreef:
    Ik zat heel erg te zoeken naar een goed lettertype (heb geloof ik wel twintig verschillende geprobeerd haha) en ben er nog steeds niet helemaal tevreden mee. Een goede fc kon ik niet echt vinden, dus dan maar zonder mensen. Tell me what you think!



    Ik vind de tweede het mooiste lettertype, maar de eerste past er beter bij en is dus het beste zien. Ik vind de cover veder super mooi!

    (flower)

    Nog andere mensen die een cover voor ons willen maken?


    i wanna die with you once or twice.

    Wauw, prachtig die!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bedankt allebei!

    Edit: alledrie :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 16:27 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil misschien ook wel wat proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil misschien ook wel wat proberen. (:

    Leuk!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik probeer ook wel iets (: voor mensen die foto's zoeken misschien zijn 'stills' uit de film Bridge of Spies iets Daar komt er in een kort stukje de muur voor?


    I just caught the wave in your eyes


    Poging uno?


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn eerste probeersel, (Tussen huiswerk door) Cover is aanklikbaar voor grotere versie.


    Credendo Vides

    @IncroyabIe Hele mooie cover! (flower)
    @ \DreamerN Jouw cover is ook echt prachtig, alleen die mensen op de cover lijken een beetje oud, de hoofd personages(dus het stelletje) zijn dertien/veertien jaar... Zou je dat nog aan kunnen passen?


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    @IncroyabIe Hele mooie cover! (flower)
    @ \DreamerN Jouw cover is ook echt prachtig, alleen die mensen op de cover lijken een beetje oud, de hoofd personages(dus het stelletje) zijn dertien/veertien jaar... Zou je dat nog aan kunnen passen?



    Thank you!
    Ah ok, misschien ook wel handig om dat in de beginpost te vermelden. (; Ik zal kijken of ik er iets voor aan kan passen.


    Credendo Vides