• Waar kan die ene haaknaald nou zijn?!?

    Vier dagen geleden heb ik 'm nog gebruikt, om deze minion muts af te maken (voor een 4 jarige jongen)



    en gister wilde ik beginnen aan een sjaal behorende bij de muts die ik daarvoor al voor mezelf had gemaakt, en toen was ik ineens die haaknaald kwijt.
    Mijn nieuwe muts:



    Hij ligt niet tussen de bankkussens, hij ligt niet onder de bank, niet achter de bank. Niet in mijn haaktas, niet in mijn schooltas. Niet tussen mijn garens, niet op mijn bureau. Niet op het dressior, niet op de tvtafel. Ik ben inmiddels helemaal hopeloos!! :(

    Dus als iemand een oranje haaknaald met 4.0 erop heeft gezien, die is van mij!
    Gelukkig heb ik mijn gele (2.5) en groene (3.5) haaknaald nog wel, dus zal ik mijn andere projecten maar eens af gaan maken. Waarschijnlijk is het gewoon een of ander teken, dat ik die andere projecten eerst af moet maken ;)

    En zijn jullie ook iets kwijt?

    Op dit moment niet, maar ik ben wel vaker mijn spullen kwijt. Dat is mijn slechte gewoonte.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik ben ook altijd van alles kwijt! haha.
    Succes met zoeken en met het afmaken van al je projecten! (ook iets herkenbaars, ik doe ook altijd honderdduizend dingen tegelijk, ik begin maar maak t niet altijd af)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    Ik ben ook altijd van alles kwijt! haha.
    Succes met zoeken en met het afmaken van al je projecten! (ook iets herkenbaars, ik doe ook altijd honderdduizend dingen tegelijk, ik begin maar maak t niet altijd af)


    Welkom in mijn wereld, die probleem heb ik ook.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Waarom krijg ik geen minionmuts?D':

    Maar succes met zoeken!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Waarom krijg ik geen minionmuts?D':

    Maar succes met zoeken!:Y)

    1. Je bent 13 jaar te oud.
    2. Je woont in een ander land.

    Je bent wel een jongen, dat is waar. ;p

    Ugh, wat frustrerend. D: Laatst was ik mijn sleutels kwijt toen ik het huis in wilde. Bleek dat ik ze die ochtend in de schuur had laten zitten toen ik naar school was gegaan en dat mam ze op het aanrecht had gelegd, maar het aanrecht zat achter die potdichte deur, dus kon ik alleen maar door het raam naar mijn sleutels staren tot mijn broertje (drie kwartier later) thuiskwam en de deur voor me open kon doen. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ugh, wat frustrerend. D: Laatst was ik mijn sleutels kwijt toen ik het huis in wilde. Bleek dat ik ze die ochtend in de schuur had laten zitten toen ik naar school was gegaan en dat mam ze op het aanrecht had gelegd, maar het aanrecht zat achter die potdichte deur, dus kon ik alleen maar door het raam naar mijn sleutels staren tot mijn broertje (drie kwartier later) thuiskwam en de deur voor me open kon doen. :x


    Ah lullig!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Krull schreef:
    (...)
    1. Je bent 13 jaar te oud.
    2. Je woont in een ander land.

    Je bent wel een jongen, dat is waar. ;p


    1. Maakt leeftijd wat uit?D':
    2. Nietes! Ik woon nog net 500 m IN Nederland!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Damn that sucks...

    Ik ben altijd mijn brillen of mobiel kwijt xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ooit komt het terug vanzelf te voorschijn... (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Al eens onder je neus gekeken?
    Grote kans dat dat de plek zal zijn waar je hem zal terugvinden...

    Ik ben waarschijnlijk wel iets kwijt, al weet ik niet meer wat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien heb je hem per ongeluk weggegooid, of zo? Ik deed dat laatst nog bijna met mijn sleutels. (krul)
    En aw, die minionmuts! Die is geweldig, haha. ^^

    Op dit moment ben ik gelukkig niets kwijt, al droomde ik vannacht wel dat de portemonnee van mijn moeder was gestolen. Telt dat? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of in de ijskast. Mij is het nog niet overkomen, maar vrienden van me al wel. :')


    What would Emma do?

    Ik was eens huiswerk aan het maken met mijn lievelingspen die opeens weg was! Ik heb bijna het hele huis omgekeerd, overal gezocht, gekeken, gevoeld, met een zaklamp geschenen om te kijken of hij zou opvallen op de grond, maar nergens te vinden. De dag erna, op school, haal ik m'n boek uit m'n tas, valt m'n pen uit de rug van het boek. Ik vraag me nog steeds af hoe hij daar in belandde, dat hele boek was dunner dan mijn pen, maar okay.

    Misschien zit je haaknaald verstopt in een werkomschrijving? :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    HOII LEES MIJN STORY AUB XXXXXX
    http://www.quizlet.nl/chapters/1370682/dialoog/