• Ik heb echt van die Huge problemen met mijn moeder...
    Bij mij thuis ben ik de oudste...
    like ik ben 16 mijn broertje en zusje 10 en 11
    wat betekend... moii is altijd de lul..
    Echt het is altijd van,
    Kim je bent ongezellig, Kim blafje zusje en broertje niet zo af [terwijl zij de vervelende kut koters uithangen]
    En sins kort werk ik dus...
    Ze heeft me zelf aan me kop lopen zeiken tot ik eindelijk een baan had want dan zou ik iets ''Nuttigs doen'' en nu heb ik een baan werk ik keihard voor mijn eigen centen is het nog niet goed!
    Ik ben thuis heb een vrije dag.. komt tegenwoordig ook nie vaak meer voor en dan komt men ma thuis van haar werk en dan is het ineens van;
    Kim je hebt de vaat niet gedaan,
    Kim de was is niet gedaan,
    Kim je hebt niet gestreken,
    Kim waar zijn de booschappen,
    Kim waar is het avond eten,
    Kim je had moeten dwijlen..
    Like nu schuift ze het hele huishouden op me af...
    en haar excuus;
    Ja kim ik werk 4 dagen per week iemand moet het doen...
    Nou excuseer mij madame maar ik werk 5 dagen per week en mij hoor je ook neit zeiken..
    Trouwens wie is nou de moeder in huis..
    Zijn moeders er niet om dat soort dingen te doen.. ik bedoel zij is de ouder zij draagt de verantwoordelijk heid... en natuurlijk hlp je je moeder wel eens in het huishouden maar hallo dat betekend nit dat je het helemaal op je moet nemen..
    Dus ik zit hier met een en al ruzie en als ik terug wil gaan schelden *ja want ze scheld me uit voor de kwee nie wat* drijgt ze te slaan..
    Ik ben het echt zoo zat..
    en dan wil ze me ook nog verbieden op de pc te mogen want kim zit altijd maar op de pc is nooit gezellig doet nooit gezellig...
    Misschien dat ik wel op de pc zit omdat ik mij achter de pc thuis voel omdat ik me dus thuis niet thuis voel !
    *het spijt me dat ik hier een halve woede uitbarsting krijg*
    WAT IS HAAR FOKING PROBLEEM!!
    ik ben 16 ik kan niet alles wil niet alles moet niet alles... weet niet alles...
    waar ben je nou moeder voor omje kind af de beulen zeker...
    Ze maakt me echt zooo boos he !
    Ik word er gwn ziek van...


    ja sorry mensen dat moest ik echt even kwijt hoor...
    ze zorgt er echt voor dat ik steken in mijn kop krijg...><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik begrijp dat je er boos om word, zou ik ook worden. En je vader dan ? :X


    -

    jaa ik heb zegmaar geen vader...
    tis niet dat hij dood is fzo [hoewel kan eig best amar weet ik neit]... amaar ik heb mijn vader nooit gekent hij is nooit in mijn leven geweest en dat zal hij zegmaar ook nooit zijn als het aan mij ligt dus daar heb ik ook niet veel aan..


    A Noble was Born in Chaos

    Oh oke .. :X Heb je al wel eens met je moeder hierover gesproken? Of loopt dat weer uit op ruzie ..


    -

    OMG POOR BABY
    IK HEB HET OOK VERVLOEK DIE FACKING MOEDERS ..
    Behalve dat ik niet werk dan ,maar m'n ouders zijken me m'n kop eraf over werk DAMN HUN
    En dan praat ik over OMA .. en MAMA ..
    FACK HUN !GA OP KAMER LEVEN DAN GAA NWE DA SAMEN DOEN :x
    NO PARENTS ALLOWD<3
    Ik weet hoe je je voelt en ik leef met je mee,aangezien ik het ook heb

    Maar denk gewoon aan ehm .. HAO-SAMA fsoo of aan geld kleding of fantaseer dat ze doodgaat HET HELPT ><

    ILOVEYAAA <3

    XX MOII


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    ja met mijn moeder valt niet te praten want als ik het erover wil hebben gaat ze schelden en als ik dan terug ga schelden gaat ze slaan...
    niet echt een optie voor mij


    A Noble was Born in Chaos

    ohmygoh!
    Ik wet hoe je je voelt, ik heb een dood zieke vader thuis en een moeder die keihard werkt alles word op mij gezet ;ó ik heb nog geen baantje ofzo maar wel ruk met activiteiten regelen enal! Ik heb met mijn mentor gepraat en de GGD zij hebben mij een speciaal schema gegeven om dit sorrt dingen te voorkome ;o
    maybe moet je dat ook eens doen?
    Loves hayley


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    mja nja ik heb wel eerder geprobeert er over te praten met andere alleen dan kwam ze erachter en toen was het weer ruzie dus... nja


    A Noble was Born in Chaos

    Kindertelefoon?
    Jeugdzorg?
    Like, als jij je thuis niet veilig voelt, kunnen die misschien wel helpen. En idd, je bent 16, zij is de moeder, niet jij. En dat slaan mag soieso niet, dus als jij hulp inschakelt, heb je wel een aantal goede argumenten om dat te doen, zoals ik dat hier lees.

    KrullieWul schreef:
    Kindertelefoon?
    Jeugdzorg?
    Like, als jij je thuis niet veilig voelt, kunnen die misschien wel helpen. En idd, je bent 16, zij is de moeder, niet jij. En dat slaan mag soieso niet, dus als jij hulp inschakelt, heb je wel een aantal goede argumenten om dat te doen, zoals ik dat hier lees.


    You move me ......... Kurt

    Ik krijg thuis ook altijd de schuld van alles en met mijn moeder kan ik niet echt prima overweg :3
    Niet mijn probleem, denk ik dan altijd. :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Schrijf een hele lange brief waarin je uitlegt hoe jij je voelt en ga dan een paar dagen logeren bij een vriendin. Dan ziet ze misschien in hoeveel jij doet en hoe weinig zei doet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet ook momenteel het huishouden doen,wees blij dat je je moeder heb inplaats van zo te zeuren.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    jij hoort het huishouden etc. helemaal niet te doen.
    ze is je moeder en moet die verantwoordelijkheid dragen,en niet alle vervelende klusjes op jou afschuiven Ö !
    zoals krul zei,bel een jeugdtelefoon ofzoiets (:

    x


    everybody needs a song.

    KrullieWul schreef:
    Kindertelefoon?
    Jeugdzorg?
    Like, als jij je thuis niet veilig voelt, kunnen die misschien wel helpen. En idd, je bent 16, zij is de moeder, niet jij. En dat slaan mag soieso niet, dus als jij hulp inschakelt, heb je wel een aantal goede argumenten om dat te doen, zoals ik dat hier lees.


    hmm ja misschien kan ik dat proberen... jeugdzorg weet ik eig neit veel vanaf... kindertelefoon kent ik wel..
    ik zal het proberen wie weet waar het me naar brengt


    A Noble was Born in Chaos

    Verplaats jezelf eens in je moeder. Ik heb gelezen dat je geen vader hebt, dus ze is alleenstaand. Een alleenstaande moeder met drie kinderen die het even gehad heeft en dus haar oudste kind alles laat doen.
    Ik vind het echt heel kut voor jou, maar volgens mij is het allemaal net zo vervelend voor je moeder.
    Stel eens aan haar voor dat ze naar een vriend opzoek moet gaan, fso? o.o

    Heel veel sterkte(flower)


    ok