• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAH OH MINN GOD IK ZIE HET AL VOOR ME. OP EEN BEZEM TIJDENS EEN WEDSTRIJD EN TERWIJL DIE MET HERMIONE DANST HAHAHAHAHHA


    Waait wel lekker door... laten we maar zeggen.


    Bowties were never Cooler

    Eww ik wil er niet eens aan denken. Ahahah xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Waait wel lekker door... laten we maar zeggen.


    OMGHAHAHAHA


    take me back to the basics and the simple life

    *wa ht stierm op een post*


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Calice met haar personage Sascha. Ze is op vakantie dus drrm liggen we even stil. (':


    Aah okee, explains a lot :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mensen, I need your help. Ik wil James (mijn nieuwe personage) een hipster/weird thoughted en weinig serieuze jongen maken, maar ik weet niet zo goed in welke afdeling dat goed zou passen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Doe em in Rhoswen.


    Aan niets denken is ook denken.

    sorry dat ik al een eindje niet heb gereageerd. Ik heb het echt druk de laatste dagen :c Over 10 dagen heb ik mijn eindwerkpresentatie en daarom heb ik amper tijd/inspiratie om te schrijven.

    Hopelijk nemen jullie dit mij niet kwalijk :c (vandaag had ik een fotoshoot en heb ik gewerkt aan mijn presentatie. Ik kan nu wel reageren, but i am tired as hell)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Neen, dat doe ik in ieder geval niet. Iedereen heeft dat wel ns, ik ga t straks wellicht ook drukker hebben door 2 herkansingen -boehoe-.
    Nou klinkt een fotoshoot wel echt veel aantrekkelijker dan dat ik doe, namelijk het programmeren van een website x3


    Aan niets denken is ook denken.

    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag kippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    Neen, dat doe ik in ieder geval niet. Iedereen heeft dat wel ns, ik ga t straks wellicht ook drukker hebben door 2 herkansingen -boehoe-.
    Nou klinkt een fotoshoot wel echt veel aantrekkelijker dan dat ik doe, namelijk het programmeren van een website x3


    Ik ben gewoon lekker een badass die niet zoveel doet voor school (maar toch hoge cijfers haalt heh). Nou ja, niet dat ik niks doe hoor. Ik zit nu met mijn ellebogen op mijn Nederlands boek deze reactie te typen, nadat ik het hoofdstuk even snel doorgelezen had.
    Het programmeren van een website is toch juist leuk? Doe je het dan met html of iets anders? Ik ben begonnen met te leren programmeren op code.org (lekker kneuterig).


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    August -> 5 Augustus

    Manuello -> ? geen datum afgesproken met de tweeling

    Fin -> 2 februari


    Hmm eigenlijk zou ik het liefst Finn willen dumpen (ik verwaarloos Manuello nu heel erg en hoe erg ik het ook vind voor Caprice vind ik Fin ook geen leuk personage meer voor mezelf om te spelen :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    August -> 5 Augustus

    Manuello -> ? geen datum afgesproken met de tweeling

    Fin -> 2 februari


    Hmm eigenlijk zou ik het liefst Finn willen dumpen (ik verwaarloos Manuello nu heel erg en hoe erg ik het ook vind voor Caprice vind ik Fin ook geen leuk personage meer voor mezelf om te spelen :c )


    :c Don't lose Manu :c Sorry I'm selfish. Maar als je het niet meer leuk vind kan je hem inderdaad het beste droppen. Misschien dat ie van school wordt gehaald ofzo? Of dat ie gewoon niet meer door iemand van ons geschreven wordt maar nog wel rond loopt als het ware? August al ik er in iedergeval inzetten!


    take me back to the basics and the simple life

    @ Deamus ik vind het wel goed maar ik heb geen flauw idee wanneer Calice terug komt van vakantie en of ze het heel druk heeft ( wat ik me kan voorstellen en haar echt niet kwalijk voor neem. Ik hoop wel dat we de tijd nog krijgen om onze stukje af te ronden (alex, august, gabi en sas.) :'c

    Edit: Gabi is 21 december jarig.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 19:17 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan ik ergens inspringen? Heb heb ooit een post geplaatst met Tali, maar nooit meer gepost omdat de persoon niet meer reageerde.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried