• HELLO.


    Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 20:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mij maakt het echt niet uit. Ik zou het heel gezellig vinden, maar als anderen het liever niet hebben, vind ik dat ook prima (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Boeh


    Bowties were never Cooler

    Hoi. Ik zou het best gezellig vinden, mits er niet heel veel onzin gespamt wordt maar daar zie ik jullie niet voor aan.
    Dus voor i guess

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:34 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Zoals je weet ben ik voor ^^ Degene die spamt met onnodige dingen zetten we er gewoon uit. Al vind ik het persoonlijk niet heel erg als er af en toe ook over andere dingen gepraat kan worden dan de rpg, als het maar niet continu is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Millard schreef:
    Zoals je weet ben ik voor ^^ Degene die spamt met onnodige dingen zetten we er gewoon uit. Al vind ik het persoonlijk niet heel erg als er af en toe ook over andere dingen gepraat kan worden dan de rpg, als het maar niet continu is.


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik post morgen denk ik wel even ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Tweestrijd over de whatsapp groep. Het is opzich (lijkt mij) een leuke aanvulling omdat je RP's zo langer actief kunt houden, maar aan de andere kant stond dat Durmstrang niet modern was, dus dan zou een whatsapp groep nogal buiten de boot vallen. Ik ben hier neutraal over dus.

    Sorry zie nu pas dat ik blind ben. Geen IC chat staat er x'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 13:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als i er komt moeten we sowieso de andere mensen ook nog betrekken in het praattopic.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik drop deze alvast hier. Ik twijfel nog, al denk ik dat het een of drie wordt. Help?


    take me back to the basics and the simple life

    Allemaal heel cute, maar voor een gala is lang toch beter denk ik


    Bowties were never Cooler

    Oeeeh die zijn allemaal heel gaaf!
    Ik vind zelf nummer twee het leukste, maar voor Zuze zou 1 denk ik ook wel passen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb overigens een heel leuk plan voor de rest van het feest van waar enzo. Hehe.


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    Ik heb overigens een heel leuk plan voor de rest van het feest van waar enzo. Hehe.


    Oeeehhh ik ben benieuwd!
    Je gaat het zeker nog niet vertellen he? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Oeeehhh ik ben benieuwd!
    Je gaat het zeker nog niet vertellen he? (A)


    Nope (A) Al denk ik er wel over om uiterlijk volgende week woensdag/donderdag te skippen naar het bal, al zou deze zondag fijner zijn, maar ik denk niet dat iedereen voor die tijd verder 'klaar' is om te skippen ^^


    take me back to the basics and the simple life