• Welkom!

    Er kan nog meegedaan worden



    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    Informatie!

    Object kiezen
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgene zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.


    Pakketten:

    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.


    Wat zit erin?

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond


    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes

    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten



    Zodra iedereen diens object en pakket heeft
    worden de deelnemers los van elkaar
    'The Valley' binnen gelaten en is het jouw taak
    om drie gehele dagen te overleven.
    De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek.
    Lichamelijk, mentaal of een voorwerp.
    Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen.
    Dit zal het creatuur van je af houden en
    mogelijk de kans geven om het te doden.
    Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen.

    De indeling:
    Goud :
    1. Cornelia Eloïse Aisling × Spiegel - Bloody Mary
    2. Lucy Jones × Opgezette Vleermuis - Aswang
    3. Seth ‘Sebastian’ Walker × Een houten fluitje - 3 Satyrs
    4. Jessy Nightwood × Pot met chocoladekoekjes - Krampus

    Groen :
    1. Severina Darija Pavlovic × Een glas rode wijn - Incubus
    2. Eren James Blackwood × Een lichtblauw dagboek - Zombiefamilie Tinbar
    3. Dean Charles Sawyer × Zilveren kam - Banshee
    4. Miya Miracle × Muziekdoosje - Sugar Plum Fairy
    5. Taylor Wilson Gray × Zonnebril - Gorgon

    Blauw :
    1. Een bosje koperkleurig haar - Manticore (Rol nog niet aangemaakt)
    2. Elliot Fleming × Oude Griekse vaas - Chimeara
    3. Emiel Elijah Rostville × Kandelaar met drie kaarsen - Spookhond / hellhound
    4. Rogier Brooks × Wiskundeboek × Sfinx

    Rood :
    1. Faervel Morgwen Cúthalion × Bokaal met water - Eenhoorn
    2. Keith Jackson Callen × Amulet - Weerwolf
    3. Een schelp - 2 Meermensen (Rol nog niet aangemaakt)
    4. Kadir 'Kay' Demin × Zijden Sjaal - Reuzen Tarantula
    5. Allyssia Mary Parker × Mondkapje - Kuchisake Onna

    Zwart :
    1. Srikalpana × Hertengewei - Cernunnos en de wilde jacht
    2. Keyon Duwane × Kroontjesveer - 3 Harpijen
    3. lloyd vaughn × Portretfoto van een victoriaans vrouwengroepje - 3 Heksen.
    4. Elisa Nightwood × Grote Dennenappel - Treant





    'The Death Games' is een glorieuze happening dat eens
    in de vijf jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons
    om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen.
    Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen,
    want het heet niet voor niets 'The Death Games'.
    Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen
    zeker niet zult vervelen.



    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro

    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Deelnemers

    Mannen:

    × Dean Charles Sawyer × MaIfoys × Zilveren kam × Banshee
    × Eren James Blackwood × Inclination × Lichtblauw dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen
    × Keith Jackson Callen × Dirtyd × Amulet × Weerwolf
    × Emiel Elijah Rostville[ × Florentina × Kandelaar met drie kaarsen × Spookhond / Hellhound
    × Rogier Brooks × Therizinosaurus × Wiskundeboek × Sfinx
    × Keyon Duwane × WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Seth ‘Sebastian’ Walker × Robb216 × Houten Fluitje × 3 Satyr
    × Kadir 'Kay' Demin × ItsImpossible × Zijden Sjaal × Reuzen Tarantula
    × Taylor Wilson Gray × Guiltility[q] × Zonnebril × Gorgon


    Vrouwen:

    × Srikalpana × [q]Fictionalworld
    × Hertengewei × Cernunnos
    × Severina Darija Pavlovic × Vrataski × Glas rode wijn × Incubus
    × Gereserveerd voor Eavan × Schelp × Meermensen
    × Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    × Gereserveerd voor RemusJohnLupin × Bosje koperkleurig haar × Manticore
    × Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang
    × Elisa Nightwood × ItsImpossible × Grote Dennenappel × Treant
    × Jessy Nightwood × jippiejajeej × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Miya Miracle × Inktzwart × Muziekdoosje × Sugar Plum Fairy




    Dossier van Creaturen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 20:41 ]


    Credendo Vides

    Intro : Hoe het start


    Jullie zullen aankomen bij een klein blokhutje dat aangegeven word via het adres dat jullie in de bevestigingsmail of brief bijgesloten was. Daar aangekomen kom je erachter dat het echt in de middle of nowhere is en het blokhutje is omsingeld met een dikijzeren hek van ongeveer twaalf meter hoogte. De spanning die op het hek staat is zelfs al vanaf achter meter afstand te voelen.
    Iedereen word ontboden om naar binnen te gaan, waar enkel een kleine receptie was waar jij je ID moet laten zien. Door één van onze medewerkers zult u naar de liftschacht gewezen worden.

    Eenmaal in de lift is er geen weg terug meer.

    Beneden moeten jullie al jullie kleding en verdere bezittingen in een kluis doen. In de andere ruimte liggen en hangen vervangende kleding die u verplicht bent te dragen tijdens 'The Death Games'.
    Kies iets van het rek en denk goed na wat je pakt. Een slechte kledingskeuze kan je fataal worden.
    Indien u het spel overleefd kunt u uw spullen weer terugpakken vanuit uw kluis. Mocht u het niet overleven dan zullen uw spullen naar de genoteerde naasten verstuurd worden.

    De spelen beginnen op het startpunt van mij. Ik zal met jullie in de omheinde vallei verblijven, met mijn eigen creatuur. Dit is om aan te tonen dat er geen uitzonderingen worden gemaakt. Elk jaar gaat de host of een medewerker van ons instituut mee 'The Valley' in.

    Wanneer iedereen klaar is, worden jullie één voor één een kamer binnengelaten. Hier kiest u een object wat uitgestald staat. Dit zal u koppelen aan een bepaald creatuur waarvan jij drie dagen moet zien te overleven.
    Als u eenmaal het object gekozen hebt leg je dat in je kluis bij de rest van je spullen.
    In dezelfde volgorde als van het kiezen van de objecten zult u de vallei binnen worden gelaten / gebracht.

    Maak jezelf dus gereed en kies een object.

    {Het begint dus dat je aankomt op het adres, je mag zelf kiezen of je een mailtje hebt gehad of een brief. Je mag zelf grotendeels de details van het object beslissen.}


    Credendo Vides

    - Mt :Y) -


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    {MT ^^}


    Stenenlikker

    Mt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Elisa Nightwood




    Samen met Jessy struin ik over het weggetje naar de blokhut die we verderop zien staan. 'Volgens mij is het daar' mompel ik, meer tegen mezelf dat tegen Jessy. Ik kijk nog eens een keer op de brief die ik in mijn handen geklemd heb, terwijl ik nogal tril. 'Waar zijn we? Dit is echt in de middle of nowhere!' Zucht Jessy. 'Dat stond duidelijk in die brief vermeld weet je nog?' Kijk ik haar aan. Als we bij het hek aankomen, hoor ik het gezoem al. We zijn niet de eerste, er staan al een paar mensen, ik glimlach een beetje onwennig naar ze. 'Weet je zeker dat je het nog wil?' Grijnst Jessy. 'Ja...hoop ik' Grinnik ik. Jessy steekt haar tong uit, maar laat mij verder met rust. Ik lees de brief nog eens,en nog eens. Ik heb het al zo'n vijftien keer gedaan, maar dat maakt niet uit. Als uiteindelijk iedereen er is, mogen we naar binnen. Daar aangekomen, zie ik een klein balietje, waar een vrouw achter staat, die gebaart dat we in een rij moeten gaan staan, en ons ID moeten laten zien. Ik schuifel achter Jessy aan, en bekijk heel stiekem de rest van de mensen. Als mijn ogen contact maken met een ander paar ogen, voel ik hoe ik rood word, en ik vind mijn schoenen ineens heel interessant. Dan stoot Jessy mij aan. 'We mogen niet met z'n tweeën naar beneden toe' zucht ze. 'Ga maar gewoon, we zien elkaar heus wel' glimlach ik. Hoop ik. Ik stap naar voren, en laat mijn ID zien. De vrouw knikt, en gebaart dat ik naar de lift mag lopen. Ik zucht, en stap in de lift, samen met de man die ernaast stond, van de organisatie.


    Beneden aangekomen, zegt de man dat ik me helemaal moet uitkleden, op mijn ondergoed na. Ik kijk hem raar aan. 'Dat is een geintje, toch?' Vraag ik beschaamd. Hij zucht. 'Ik heb wel ergere dingen gezien hoor' antwoord hij. Ik zucht, draai mij om en begin mij uit te kleden. Ik overhandig hemhet stapeltje kleding en de rest van mijn spullen, en hij gebaart naar een kledingrek. 'Hier mag je kleding uitkiezen, je hebt vijf minuten tijd' zegt de man, voor hij met mijn spullen wegloopt. Ik bekijk vluchtig alle kleding. Ik trek een zwart hemptje uit het rek, en een shirtje. aan de andere kant van het rek zie ik ook nog een vest hangen. 'Bingo' grijns ik. 'En nu een broek' zucht ik. Ik bekijk alle broeken, tot mijn oog op een groene, effen broek valt. Ook pak ik nog vlug wat sneakers die er stevig uitzien. Dan komt de man binnen. 'Tijd is om' zegt hij. Ik zucht. Hij neemt mij weer mee naar een andere kamer, waar ik nog net zie hoe Jessy een witte deur doorloopt. 'Meen je die' Zucht ik. Na een hele lange tijd, mag ik ook door de deur heen. Dan sta ik in een reusachtige kamer, vol met tafeltjes, elk tafeltje heeft een voorwerp erop liggen. Sommige tafeltjes zijn leeg. Ik loop een beetje doelloos door de kamer. Ik zie heel veel voorwerpen, maar geen enkel voorwerp lijkt mij interessant. Dan valt mijn oog op een klein tafeltje achterin de kamer. Daar ligt, In een schaal, een abnormaal grote dennenappel. Ik pak hem op. 'Volgens mij, heb ik mijn voorwerp' grijns ik.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Mt, stukje komt zo


    obsessive rage

    Miya Miracle
    "Ik heb geen grootste angst, alleen een grootste irritatie."



    Gefrustreerd laat ik mijn vinger de route nog eens volgen, kijk om me heen maar vind "de plek" nog niet. Met dit oriëntatievermogen zal ik behoorlijk snel dood gaan. Ben ik verdwaald? Of is het de bedoeling dat ik in de Middle of Nowhere terecht kwam om vervolgens enorm te stressen en niet te weten hoe ik verder moet?
    'Kut.' mompel ik nogmaals. Volgens mij heb ik dat woordje nu al vaker gezegd in dit ene uur dan in de laatste vier weken.
    Extreme frustratie borrelt in me op en ik krijg de neiging iets kapot te slaan - of iemand, dat kan ook.
    Totdat ik de blokhut zie en een paar mensen die naar binnen lopen.
    Goed. Die agressie zal ik voor mijn wezen moeten bewaren. Snel draaf ik naar de deur en glip ook naar binnen, sluit me achteraan in de rij.
    Er staat alleen een vrouw, achter een soort balie. Wat een geweldige plek voor een dodelijk spel zeg.
    Not.
    'Je ID, graag,' zegt de vrouw met een stem die me doet denken aan het geluid dat je maakt met een wasknijper op je neus. Ik steek mijn vinger even op als teken dat het eraan komt en zoek dan in mijn tas. Dit is makkelijk gezegd dan gedaan, want dat ding is altijd - echt altijd - overvol en mijn portemonnee ligt natuurlijk weer onderop. Ik sluit mijn vingers om het ding en grijns als ik zie dat ik hem heb, pak mijn ID en laat het kaartje zien.
    Ik zie er zo lelijk uit op die foto.
    En het mens voor me kijkt altijd zo - naar mij. Je zou haar maar zijn.
    Ze knikt en wijst me door. 'Ga je maar omkleden.'
    Ik geef haar een beleefd knikje en loop dan in de richting die ze me aangaf.

    'Ik ga me niet uitkleden.' zeg ik beslist. 'Niet als jij kijkt.'
    De man zucht en draait zich dan om. Dan kleed ik me netjes uit en zoek een hemdje, een shirt met lange mouwen, vest. Een broek met daaronder een thermoslegging. Zelfs als het niet koud is kan mijn wezen klauwen hebben, en dit mag dan wel geen harnas zijn, het biedt wel mooi bescherming.
    'Klaar,' zeg ik.
    De man draait zich weer naar me toe. 'We gaan je voorwerp halen,'
    Ik knik en volg hem naar beneden.

    Overal liggen voorwerpen. Ik weet dat er achter ieder onschuldig ding een vreselijk monster kan zitten - ieder jaar worden er weer mensen misleidt omdat iets zo gewoon lijkt dat er haast geen vreselijk monster achter kan zitten.
    Maar dit zijn de Death Games.
    Het heet niet voor niks zo. Ik kijk om me heen, het ziet er allemaal niet echt eng uit. Dan valt mijn oog op een muziekdoosje, klein, wit, van tin denk ik.
    Ik bestudeer het even voor ik het werkelijk vast pak. Het doet me zo aan thuis denken - toen ik klein was had ik ook een speeldoosje.
    Het leek op dit doosje, ik open het en luister even als gehypnotiseerd naar de klanken. Dance of the Sugar Plum Fairy, geloof ik.
    Ik staar even naar het kleine meisje vlak voor de spiegel, een ballerina. Het lijkt allemaal zo onschuldig - welk wezen zou hier aan verbonden zijn? Is het echt zo slecht als de meeste wezens? 'Ik heb mijn voorwerp,' zeg ik dan na een tijdje.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 12:17 ]


    obsessive rage

    MT


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Tooth Fairy / Sugar Plum Fairy

    Duisternis, totale duisternis omhulde me.
    De bekende bekende tonen van het zachte getingel waarvan ik zoveel hield hadden me wakker gemaakt. Mijn voeten vonden diens weg weer naar het ritme om mijn dans te beginnen.
    ...When the sun is out
    When the moon is out
    I will find you
    So we can play

    Mijn vingers strekten zich en raakten al snel de behuizing van mijn kamer.
    Het zou niet lang meer duren. Dan zou mijn speelpauze eindelijk weer aanbreken.


    Treant

    Mijn bladeren ritselden terwijl ik ze los schudde uit hun slaap.
    Mijn ogen openden zich loom. Mijn omgeving was donker, de enigste geluiden die ik hoorde waren mijn inwoners. De eekhoorns en uilen die zich tussen mijn takken en bast.
    "Rustig nou, rustig nou." De eekhoorns renden door mijn takken heen alsof ook zij net pas wakker waren geworden. Misschien had ik hen wel aan het schrikken gemaakt.
    "Rustig maar, rustig maar, alles zou binnenkort veel beter worden."
    Althans, dat hoopte ik. Mensen... Mensen zijn nou niet bepaald het beste wat ons kan overkomen. Iemand had mij gekozen. Het was aan dat persoon om zelf diens pad te bepalen.
    Mocht die van ons elkaar kruizen, dan mocht diegene klaarstaan om weer weg te rennen.
    Dat was de deal die ik gesloten had met de mensen die dit evenement organiseren.
    Dat ik wraak mocht nemen op ieder die mij lastig valt.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 10:51 ]


    Credendo Vides

    Jessy Nightwood



    Het is doodstil in het bos, af en toe hoor je het geritsel van weg schietende dieren of het klapwieken van een uil die weg vliegt. Na een lange tijd vinden Elisa en ik de blokhut waar we volgens de brief naar toe moesten. Ik kijk om me heen en roep zuchtend ‘Waar zijn we? Dit is echt in de middle of nowhere!’.'Dat stond duidelijk in die brief vermeld, weet je nog?' zegt Elisa. Er staat een reusachtig ijzeren hek rond de kleine blokhut, op tientallen meters afstand kan ik het gezoem van de hoge spanning die op het hek zit al horen. Als we dichterbij komen groet ik de andere deelnemers die een rij vormen voor de hut. Ik begin een beetje angstig om me heen te kijken maar verman me al snel weer als ik bedenk dat Elisa het niet mag merken dat ik het nog best spannend vind, ik moet me immers dapper houden voor mijn zusje zoals ik altijd al gedaan heb. 'Weet je zeker dat je het nog wil?', zeg ik grijnzend. 'Ja...hoop ik', grinnikt ze terug. Ik steek nog snel even m'n tong naar haar uit, wat ze beantwoordt met een glimlach.

    Zodra we naar binnen stappen zie ik dat de rij langer was dan dat ik verwacht had en dat terwijl dit nog niet iedereen is. Ik begin de binnenkant van de blokhut verder in me op te nemen. Hoewel er alleen een balie staat met een vrouw er achter. Ze kijkt norsig uit haar ogen en keurt niemand een blik waardig. Nadat ik zo'n beetje iedereen goed bekeken heb zijn we eindelijk bijna aan de beurt. Er staat nog maar een meisje voor ons, ze probeert een beetje onhandig haar ID uit haar tas te vissen. Ik zwaai ongeduldig met mijn ID in m'n hand. Zodra het meisje weg loopt, schuif ik snel naar de balie. Na een kort knikje van de vrouw berg ik mijn ID weer op. Zodra ik door heb dat we niet samen de lift in mogen, stoot ik Elisa aan. 'We mogen niet met z'n tweeën naar beneden toe'. 'Ga maar gewoon, we zien elkaar heus wel' verzekert ze me. Ik loop met een man richting de lift. Nog voordat de deuren van de lift zich sluiten, zie ik een deelnemer binnen komen die ik herken. Peinzend kijk ik naar de gesloten lift deuren. 'Waar the hell ken ik haar toch van..', prevel ik in mezelf.'Mijn fotografisch geheugen laat me in de steek'. Verschikt kijk ik richting de man, 'Shit, hopelijk heeft hij me niet gehoord', hij zal wel denken, nog zo'n gek die denkt The Death Games te kunnen winnen. Ik grijns, hoewel de term 'gek' wel vaker bij mij gebruikt wordt.

    Eenmaal beneden aangekomen is het al vrij snel duidelijk dat ik al mijn bezittingen moet inleveren, inclusief mijn kleding. Met een teleurgesteld gezicht geef ik mijn aansteker en de rest van mijn spullen aan de begeleider. 'Okay, donkere kleding en veel laagjes is het handigst' Met die gedachte loop ik door de rekken heen en pik een grijs hemdje, zwarte hoodie, combatbroek en wat lange kousen er uit. 'Er mist alleen nog een paar flinke stappers'. Een paar leger schoenen staan vanuit de hoek me al aan te kijken. Snel trek ik alles aan voor dat de begeleider ook maar een blik richting mijn lichaam kan werpen. Eindelijk mag ik mijn voorwerp uitkiezen, thuis had ik er al uren tijd aan besteed om te bedenken wat voor soort voorwerp nou het beste was om te kiezen aangezien daarmee ook je Creatuur wordt beslist. Ik wilde net beginnen met het bekijken van de voorwerpen toen ik de heerlijk geur van thuis rook. Met een glimlach sluit ik even mijn ogen om ze daarna vluchtig langs alle voorwerpen te laten gaan waar die geur vandaan kwam. Mijn blik valt al snel op een jampot met een schattige rode strik, gevuld met chocolade koekjes, mijn lievelingskoekjes.'Ja dit wordt mijn voorwerp, er is niks beters om bij je te hebben dan wat je aan home doet denken'. Met een tevreden gezicht loop ik verder,'Ik ben er helemaal klaar voor, Let The Game Begin!'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 8:14 ]


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..

    {@Jippiejajeej, Kinderen? (; De jongsten zijn achttien.}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {@Jippiejajeej, Kinderen? (; De jongsten zijn achttien.}
    ohjaa


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..

    Trouwens is er een praat topic voor deze rpg of komt die nog ? :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Trouwens is er een praat topic voor deze rpg of komt die nog ? :3


    {Ik ben nog wel van plan om er eentje te maken.}


    Credendo Vides

    Ik heb mijn eerste stukje af, hoe gaat het nu verder? Want ik zou graag al verder willen schrijven. Eerste keer dat ik mee doe aan een rpq forum, dus alles is nog nieuw voor mee.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 21:26 ]


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..