• Dan maar op deze manier proberen xd

    Ik ging normaal gezien dit jaar naar Rock Werchter met een vriendin, alleen het probleem is dat die vriendin heeft afgezegd.
    Heb al heel wat mensen gevraagd, maar ofwel doen ze al een ander festival, of het is hun genre niet D:
    En ik wil zot graag gaan 8D
    Dus plaats ik hier ook maar even een bericht

    Zijn er mensen die het zien zitten om met mij mee te gaan naar Rock Werchter, is een festival en loopt van 4 tot 7 juli =)

    Ik ga nu met een klein groepje vrienden, we zijn nog steeds op zoek naar meer mensen voor op de camping. Je mag er altijd bijkomen als je wilt :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zou graag willen, maar ik ga ook al naar Pinkpop drie dagen, en met Rock Werchter erbij zal het allemaal een beetje te duur worden. ;x
    In ieder geval veel succes met zoeken, ik hoop dat je iemand vindt!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou wel willen, maar niemand wil mee en ik heb geen idee hoe ik daar moet komen :')

    Ik heb nu ook iemand gevonden ^^, maar hoe meer mensen hoe leuker natuurlijk ^^
    @Sofinite: vanwaar ben je? want bij het combiticket zit er een trein ticket ^^
    @Drogo: zou leuk zijn :D, alleen moet de persoon die mee is met mij dat dan ook willen xd

    Ik ga na Graspop, Rock Werchter is niet echt mijn ding. Vroeger zou ik met plezier zijn gegaan, maar het is nu eerder Pop Werchter geworden, dan Rock Werchter. Moest Paramore komen, was ik er waarschijnlijk wel een dag geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?