• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    True love don't exist. Otherwise you would be there for me and not let me feel so awful. God, I feel sò awful. I just want to die and get over with. It just hurts so much, but nobody understands. I thought you did, but even you.. never mind. It's not even worth it. I'm just losing all hope.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I am so not ready for today.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het feit dat je dat vraagt laat wel weer zien wat een vertrouwen je in me hebt... -.-


    — Inner peace, it's hard to find. —


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heerlijk begin van een dag waar ik dus al totaal geen zin in had... Waarom zou ik überhaupt gaan? Iedereen weet toch al dat dit jaar verkloot is.. Wie hou ik voor de gek?

    //

    Wow.. Om 7 uur 's ochtends huilen is wel echt een record. thanks. Godverdomme .__.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bleh. Koppijn en absoluut geen zin in stage. Als het nou niet zo'n lange dag was, had ik het niet erg gevonden. Maar ik kan gewoon niet wennen aan de 8.30/17.00 mentaliteit. Kan er niet gewoon nog een week vakantie achteraan geplakt worden?

    nee koortslip, ga weg. Uhhhhhh.

    Wanheda schreef:
    I am so not ready for today.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    even serieus mensen, dit kan toch nietttt. Als ik haar was had hij een schop verdient hoor. Of ik had hem gevraagd om even normaal te doen qqqq

    Leuk dat je dat weer zegt. Ik ben mega jaloers en word er zo boos. Ik wil ook graag een kindje...

    School, kun je aub nog een paar dagen dicht blijven?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Achievement schreef:
    even serieus mensen, dit kan toch nietttt. Als ik haar was had hij een schop verdient hoor. Of ik had hem gevraagd om even normaal te doen qqqq



    Wat is het probleem tbh ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:

    Wanheda schreef:
    (...)

    Wat is het probleem tbh ^^


    haha *put tears of joy emoji here* no jk.

    Hij sluit haar op tussen zijn benen? :p
    Zij keek hem ook echt aan van dafak dude

    Achievement schreef:
    (...)

    haha *put tears of joy emoji here* no jk.

    Hij sluit haar op tussen zijn benen? :p
    Zij keek hem ook echt aan van dafak dude


    Nja, dat is het probleem van lang zijn. Ik zit zelf ook altijd met gestrekte benen, omdat ik anders tegen de knieën van de ander aanzit en dat is helemaal awkward, hahah. Dus liever met mijn benen langs die ander, dan tegen die persoon aan :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.