• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Ik ben waardeloos vandaag.

    En welke idioot neemt een ibuproven op een bijna lege maag? Ik dus. Dat is zeker niet aan te raden.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 12:15 ]

    Trikova schreef:



    Blaine <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    can't i just fall down the stairs and break my neck?

    Achievement schreef:
    can't i just fall down the stairs and break my neck?


    Nope. I don't approve.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Nope. I don't approve.

    Same. <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK HAAT JOU IK HAAT JOU IK HAAT HAAT HAAAAAT JOU. OH EN DEZE STAGE. GODVERDOMME. :@

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook naar Graspop. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 14:19 ]

    Ik voel me de laatste tijd steeds vaker extreem bleh en enerzijds zou ik heel graag met iemand willen praten, maar anderzijds heb ik toch niet veel te zeggen behalve irrationele angsten waarvan ik zelf ook wel weet dat ze nergens op slaan (al mijn familie en vrienden hebben niet stiekem een hekel aan mij en willen me kwijt, zo werkt de wereld niet) en kan ik niet meer dan drie zinnen typen over hoe het met mij gaat voordat ik het gevoel heb dat ik te veel over mezelf praat, wat weer zo'n onzin is en ik ook best tijdelijk aan de kant kan schuiven zodat ik wél meer zeg dan die eerste drie zinnen, maar dat voorkomt niet dat ik me na ieder gesprek over mijzelf schuldig en irritant voel, en dat maakt de meeste situaties er nou ook niet echt beter op.

    Misschien moet ik gewoon wat meer slapen. Idk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beter dan dit wordt het niet: verse eieren, zelfgemaakt brood, goede boter en versgeperst fruitsap. :')


    What would Emma do?

    Ik heb weer een druif gestolen. :x


    What would Emma do?

    Leuk dit, stroomstoring.


    United we stand, divided we fall.

    Oké, ik heb tijd en ruimte om te schrijven... maar waar over? Inspiratie, waar ben je als ik je nodig heb? :c

    Sommige mensen zijn echt te ondankbaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    KOM OP! 1 kleine stapje, 1 kleine stapje naar voren en we zijn vrienden.

    // I'm so awkward, ik kan vrienden worden met de hele klas, alleen niet die ene wie ik leuk vind.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 15:03 ]

    Toch redelijk gewerkt vandaag. Heb in ieder geval dingen afgemaakt.