• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Kamer opruimen is bleeeh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou het zo erg waarderen als we toch een keer een duidelijke opdracht kregen. Ik ben al zo slecht in alles, en vage bewoordingen maken de kans dat ik het compleet verpest alleen maar zoveel groter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een man kocht vandaag een zwangerschapstest bij me. Dat deed pijn. Vooral omdat ik wist voor wie de test was.

    Wat moet ik toch met hem


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Found a subject: Nikki and Seth. Though it's kind of a big challenge to write in English once again, it has been a few months ^,^

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 15:50 ]

    Dit was zo geen leuke stagedag, heb zelfs zitten janken. De klootzak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dorchadais schreef:
    Dit was zo geen leuke stagedag, heb zelfs zitten janken. De klootzak.

    Shawn schreef:


    omg *hug*

    Achievement schreef:
    (...)





    Dank je c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    waaarom ben ik zo waardeloos op het gebied van liefde?? een superaardige jongen, vriend van me, vind me leuk en wil wel meer, maar zo leuk vind ik hem niet maar ik ben wel super lonely maar ik verneuk dan letterlijk onze vriendschap en dat is echt geen goed plan


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wees consequent mensen. Zeg dan gewoon dat je niet meer wil schrijven met me in de plaats van het steeds open te houden en het niet af willen sluiten, maar vervolgens wel al heel lang niet meer geschreven te hebben. Weer hou me van misplaatste hoop please.

    Hoe kan ik het koud hebben als mijn hart van ijs is?

    Escapism schreef:
    Kamer opruimen is bleeeh.

    Heb ik nog steeds niet gedaan hahaha