• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Briseis schreef:
    (...)

    Maar is toch niet erg. Ik ben soms ook een kip dan denk ik huh heb ik nou wel alles gezien? En bam zo drie keer op het profiel. Hahaha.

    Ja still not a real stalker than.
    Ik bedoel de echten die elke dag wel een keer kijken en dan niet 3 keer. En dat gewoon elke dag .pretty annoying :3

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 22:45 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ja still not a real stalker than.
    Ik bedoel de echten die elke dag wel een keer kijken en dan niet 3 keer. En dat gewoon elke dag .pretty annoying :3


    Oei ja. Dat begrijp ik.


    The truth is out there.

    Boettgeri schreef:
    Ik ga echt een schildpaddenquiz maken. :'D


    Oh mijn God, haha, dat herinnert me eraan dat ik ergens tussen mijn half ontworpen quizzen nog eentje heb zitten met de titel "Ben jij een schildpad?" (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Briseis schreef:
    (...)

    Oei ja. Dat begrijp ik.

    Gelukkig bestaat er een blokkeerknop dan :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zelfvertrouwen, waar ben je?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Zelfvertrouwen, waar ben je?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, haha, dat herinnert me eraan dat ik ergens tussen mijn half ontworpen quizzen nog eentje heb zitten met de titel "Ben jij een schildpad?" (krul)


    Haha, met het thema reptielen voor qotm kan ik niet anders. ;D Ik heb een stuk of drie ideeën die ik wil uitwerken en dan stuur ik de beste in of zo.


    What would Emma do?

    Oké... Tijd om naar bed te gaan want leren lukt ook niet meer, plus deze hoofdpijn killt me. Waarom moet nu perse mijn licht kapot gaan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het voelt slecht om alle bladwijzers en abo's te verwijderen

    Ben ik onzichtbaar of oninteressant? Een combinatie, I guess.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vandaag weer naar school D:

    &ik ben tot de conclusie gekomen dat ik redelijk overprotective ben en wss een serieus probleem heb als het aankomt op het vertrouwen van mensen. Great. I'm pretty fucked up.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben veel te moe voor geruzie.

    "Ik ben vrouwelijk, dus ik speel geen mannelijke personages."
    Dus omdat J.K Rowling vrouwelijk is, kan zij Harry Potter niet geschreven hebben? En ja, ik erger me hier dood aan. :')

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 0:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ellaria schreef:
    "Ik ben vrouwelijk, dus ik speel geen mannelijke personages."
    Dus omdat J.K Rowling vrouwelijk is, kan zij Harry Potter niet geschreven hebben? En ja, ik erger me hier dood aan. :')

    Same. Ik kom het ook echt vaak tegen. Eerlijk gezegd word ik er echt geïrriteerd van. Als schrijver wil je toch gewoon je 'kunsten' verbreden en vergroten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The Creatures zijn mijn leven op het moment. Ik houd een klein beetje veel van youtubers. c:


    Caution first, always.