• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Ik snap het al. Ik zal nooit genoeg voor je zijn. Ik zal nooit genoeg voor iemand kunnen zijn. Ik ben er een beetje klaar mee, dus vaarwel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is jammer als mensen hun verhaal afschrijven en het dan inactief zetten.

    Shawn schreef:
    (...)

    HELD
    @Little, ja maar het stond er niet :c Toch bedankt voor de moeite maar bij mij werd enkel alles gecorrigeerd als ik daarop klikte :')

    Nu kan ik weer rustig een betoog voor NL schrijven zonder dat alles rood is omdat mijn spellingscontrole al eeuwen op Engels stond


    Aawh, that sucks. Je hebt hem nu tenminste!


    Heaven is a place that we all have

    Shawn schreef:
    (...)

    HELD
    @Little, ja maar het stond er niet :c Toch bedankt voor de moeite maar bij mij werd enkel alles gecorrigeerd als ik daarop klikte :')

    Nu kan ik weer rustig een betoog voor NL schrijven zonder dat alles rood is omdat mijn spellingscontrole al eeuwen op Engels stond

    Kun je de taal niet gewoon instellen op Nederlands? Dat is een stuk makkelijker :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    (...)
    Kun je de taal niet gewoon instellen op Nederlands? Dat is een stuk makkelijker :')


    Moet je maar net weten waar en ik negeer autocorrectie negen van de tien keer toch :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trikova schreef:
    Ik snap het al. Ik zal nooit genoeg voor je zijn. Ik zal nooit genoeg voor iemand kunnen zijn. Ik ben er een beetje klaar mee, dus vaarwel.

    Shania en nou heel gauw me een berichtje sturen..!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nee verdomme hij blijft woorden corrigeren dat wil ik niet word


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ugh ik wil hem zo graag meeten.
    En ik wil niet wachten tot 29 mei ugh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zijn er echt geen goede smut verhalen meer op Q te vinden? Bummer.

    Oh, verdomme, straks een uur in de kou wachten op de trein naar huis. Waar is mijn planning fout gegaan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 19:55 ]

    Vermoeid tot in mijn botten, tbh, en ik weet niet meer helemaal zeker of dat nou prettig is of niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shawn schreef:
    Nee verdomme hij blijft woorden corrigeren dat wil ik niet word

    Volgens mij haat word jou XD
    Probeer eens onderaan in de linker hoek op het vakje te klikken waar bij jou dan waarschijnlijk Engels staat en scrol tot je Nederlands hebt. Misschien gaat het dan beter.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga zo dood zijn morgen. Twee weken geen stage gehad. Totaal uit de running. Ik wou dat het al 30 juni was. I can't fucking waaait.

    Romi schreef:
    (...)
    Volgens mij haat word jou XD
    Probeer eens onderaan in de linker hoek op het vakje te klikken waar bij jou dan waarschijnlijk Engels staat en scrol tot je Nederlands hebt. Misschien gaat het dan beter.


    Word haat me inderdaad
    Als ik nu 'dat er' intyp veranderd hij het automatisch naar dingen als 'date r' en neeee dat wil ik niet

    En ik ga het proberen, anders maar heel m'n betoog nalezen op Engelse woorden voordat ik 'm uitprint :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    KyloRen schreef:
    Ik ga zo dood zijn morgen. Twee weken geen stage gehad. Totaal uit de running. Ik wou dat het al 30 juni was. I can't fucking waaait.


    You'll survive! <3


    OTOFT: Stomme HP. Mjah, dan maar tig maanden wachten opdat het in de zaal lekker warm is en dan ga ik daar HP spelen. Lekker puh. (puh)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel so tired.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )