• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Echt... Ik ben er helemaal klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanheda schreef:
    (...)

    Nja, dat is het probleem van lang zijn. Ik zit zelf ook altijd met gestrekte benen, omdat ik anders tegen de knieën van de ander aanzit en dat is helemaal awkward, hahah. Dus liever met mijn benen langs die ander, dan tegen die persoon aan :p


    nee maar hij kan best zijn benen bij elkaar houden en aan één kant strekken van haar. Idk i find this really awkward.

    Trikova schreef:
    Echt... Ik ben er helemaal klaar mee.


    Ik niet met jou dus ik kan lekker annoying doen en jou proberen te laten lachen ookal zou je niet willen lachen. Dat je dan in zo'n mood bent van ik wil boos zijn, mehri hou op mehri nee Mehri ik wil niet lachen >:c and i be like sorry gurl i love u.

    Achievement schreef:
    (...)

    nee maar hij kan best zijn benen bij elkaar houden en aan één kant strekken van haar. Idk i find this really awkward.


    Jaa, dat kan ook, maar ja xd
    Waarschijnlijk dacht hij er niet bij na en heeft hij er geen bijbedoelingen mee ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Achievement schreef:
    (...)

    Ik niet met jou dus ik kan lekker annoying doen en jou proberen te laten lachen ookal zou je niet willen lachen. Dat je dan in zo'n mood bent van ik wil boos zijn, mehri hou op mehri nee Mehri ik wil niet lachen >:c and i be like sorry gurl i love u.

    You? annoying? Not possible babe, but... idk. Don't know if I'm able to laugh today. I'm sorry...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jeetje, bijna flauwvallen is geen goed idee hoor. Hoe verzint mijn lichaam dit nou weer? En ik kan pas vanmiddag bij de dokter terecht.

    Trikova schreef:
    (...)
    You? annoying? Not possible babe, but... idk. Don't know if I'm able to laugh today. I'm sorry...


    Er komt een dag dat ik random voor je deur sta om je een knuffel te geven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Holy shit, 2,5 uur is wel lang. Ik hoop maar dat ik dat vol houd en niet mentaal al vermoeid raak halverwege of van te voren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iedereen doet zijn best voor jou en jij verpest het. Good job Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bah, ik voel me niet chill. Maar ga toch maar naar stage anders mis ik weer een dag.

    Kenways schreef:
    (...)

    Er komt een dag dat ik random voor je deur sta om je een knuffel te geven.

    exactly take me with u.

    how wonderful snow is.
    It covers all the dirtiest places of the world in a really short time.
    Everything is bright, clean and wonderful.

    Kenways schreef:
    (...)

    Er komt een dag dat ik random voor je deur sta om je een knuffel te geven.


    Achievement schreef:
    (...)
    exactly take me with u.


    awwww... ;(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh werken is weer een crime en ik moet nog tot vier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Achievement schreef:
    (...)
    exactly take me with u.


    Yesss en dan gaan we met z'n drieën lanparty doen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."