OakenshieId schreef:
Donderdag was altijd Expeditie Robinson, vrijdag Vikings, zaterdag the 100 en Wie is de Mol, maandag the Blacklist. :'P
Haha, heel lijstje. Ik keek The Blacklist ook altijd, maar dat verslapte een beetje toen mijn moeder waan het revalideren was -we keken het samen-. Gelukkig staat er veel op Netflix en kunnen we downloaden.
“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe
Maandag: The Blacklist (echter nemen we dit de laatste twee weken op, omdat mijn studie mij aan het vermoorden is maandag t/m donderdag)
Donderdag: Heer en Meester
Vrijdag: Flikken Rotterdam
Zaterdag: Wie is de Mol
Zondag: Moordvrouw, Divorced
Ik kijk eigenlijk nog best veel Nederlandse series c:
Criminal Minds!
Al kijk ik nu niet; ik ben alle seizoenen aan het kijken en wil zo veel mogelijk in de chronologische volgorde kijken. Ik zie alleen al heel veel spoilers
En ik ben echt bang voor wie weg gaat :c
If a writer falls in love with you, you can never die
Nee, eigenlijk niet. Ik neem een heleboel op en dan kijk ik wanneer ik tijd en zin heb
Ik kijk dan zoal OUAT, Haven, Monk, Perception, Modern Family en Parks & Recreation.
“Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass
Maandag: The Walking Dead & Once Upon A Time (die komt weer in maart uit)
Dinsdag: Supergirl
Woensdag: The Flash & Teen Wolf
Donderdag: Arrow
Vrijdag: DC's Legends Of Tomorow & Grey's Anatomy & The 100 (maar die verspreid ik tussen vrijdag & zaterdag.