• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i love you!(H) sorry ik liet me even gaan.. maar ik ben het voor de volle 200% met je eens
    amen.
    xx Elien(die bijna dacht dat ze gek werd maar toch op tijd gered is^^)


    Je moet worden wie je bent.

    btw het album kom volgend jaar pas...


    As If You'll Ever Love Me

    Gelukkig Elien is het met mij eens(A)


    I do not hook up.

    nee


    As If You'll Ever Love Me

    IK gun het ze wel...
    Ze zijn alleen heel er veel verandert.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Whoa, k heb altijd al geweten da k een nepfan was x'D


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Whoa, k heb altijd al geweten da k een nepfan was x'D

    x'D Nee hoor ben ik dat meer maar ach je hoeft niet perse een nep fan tezijn als je het neit met me eens bent maar nogal veel fans hebben het gevoel dat TH alleen maar voor Europa is!


    I do not hook up.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i love you!(H) sorry ik liet me even gaan.. maar ik ben het voor de volle 200% met je eens
    amen.
    xx Elien(die bijna dacht dat ze gek werd maar toch op tijd gered is^^)

    (yeah) i love you too(H) Eindelijk ik dacht namelijk ookal dat ik gek werd!<3


    I do not hook up.

    maar wie zewgt er dat er een dvd komt want bill werk midden in de tour ziek hoe kunnen ze dan in godsnaam een dvd maken


    As If You'll Ever Love Me

    kben het volledig met je eens
    ik wordt er ook helmaal zot van!
    we zijn de fans, we zouden ze moeten steunen, niet afbreken!!
    Xx


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik vind dat je gelijk hebt. Ik kan me er niet zo druk om maken, ze mogen daar zolang blijven als ze willen, het enige wat ik op dit moment wil is hun nieuwe album.


    blame the bully.

    maar wie zewgt er dat er een dvd komt want bill werk midden in de tour ziek hoe kunnen ze dan in godsnaam een dvd maken

    De DVD van de open-air tour word het he!


    I do not hook up.

    Mooi gesproken.. ben het met je eens..
    Wat dacht je ervan als ze uitbreken in Japan.. hun droom om bij 'Tokio' te komen? Dan zullen ze nóg minder spelen bij ons.. Nou ja, dat is toch nou eenmaal zo? Ik gun het ze zéker en als ik hun was, met die leeftijd, zou ik overgelukkig zijn! En dan te weten krijgen dat je fans uit de EU er niet mee eens zijn? Is best wel lullig om te horen..
    Ikke; zet hem op Tokio Hotel.. in America !!!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    kben het volledig met je eens
    ik wordt er ook helmaal zot van!
    we zijn de fans, we zouden ze moeten steunen, niet afbreken!!
    Xx

    RESPECT!<3


    I do not hook up.

    amen.


    AAP