• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

JamesPotter schreef:
    (...)

Hallo Koos
    Dankjewel(:

Graag gedaan :')

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik heb echt een jank bui vandaag; ik wil om elk klein dingetje dat fout gaat huilen... Ironisch dat alles vandaag nog eens fout gaat ook.

— Inner peace, it's hard to find. —

Red: the blood of angry men!
    Black: the dark of ages past!
    Red: a world about to dawn!
    Black: the night that ends at last!

[ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 21:36 ]

Frey_ > Whittaker

Wtf heeft iedereen toch. Iedereen is fucking chagrijnig en reageren het op mij af. Het steekt me aan.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jammer dat ze Clary laten lijken op een verloren schoothondje dat alleen maar kan blaffen en rond rennen.

Such a useless spell.

Super trots op mijn broertje en hoe goed hij toneel kan spelen maar het breekt mijn hart wel een beetje meer dat bij mijn toneelstuk er niemand voor mij was komen kijken en dat mama wel naar Toobs toneelstuk kwam en hem na afloop een roos gaf.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Waarom kan mijn vader zo goed huilende fangirls imiteren :')

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Frey_ > Whittaker

O mijn god hou op met iedere vijf minuten snaps te sturen je ziet toch dat ik ze niet open
    Geen zin in je shit

i put the fun in funeral

Trees schreef:

*hug*

— Inner peace, it's hard to find. —

Oké, dus nu heb ik op één dag geprobeerd om Italiaans aan te vullen met Spaans, Duits niet begrepen omdat ik Nederlands had verwacht en Engels gelezen met een zwaar Duits accent. Als switchen tussen talen zorgt dat je brein flexibel blijft, heb ik binnenkort een stuiterbal in mijn hoofd als dit zo doorgaat. :W

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Kan Studio 100 eens een nieuwe lus opzetten? Ik ken al vanbuiten welke liedjes er gaan komen. :'D

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Saaaaaaaaai dit. Zucht.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik ga niet mijn vakantie aan je verspillen als het net zo gaat als de rest van de tijd samen.

Why does nobody like me?

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."