• Sommige van jullie wisten het al, maar ik heb heel lang 1, 2 en 5 centjes verzamelt. Mensen keken me altijd vreemd aan, maar gaven me altijd die van hun, haha. Het meeste eraan heb ik opgebouwd dankzij anderen. Ik heb het echt jaren gedaan, allemaal in een speciale pot. Soms kwam ik er niet echt aan toe, maar meestal wel.
    Nou heb ik het eens naar de bank gebracht, alles laten tellen en op mijn rekening laten storten. Uiteindelijk had ik 47,80 aan het kleingeld verzameld. Het waren 38 muntjes van 1 cent, 98 muntjes van 2 cent en 909 muntjes van 5 cent.
    Nu ga ik ze opnieuw sparen. 8D


    Your make-up is terrible

    Wow, das veel ;3
    Mijn zus heeft zo ook na een hele tijd 20 euro bijeen gezameld, maar dan ook met andere muntstukken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wow en ik dacht nog dat ik veel kleingeld had...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dat is zo fijn. Als je ineens zoveel geld hebt (:
    Ik kreeg laatst voor het eerst mijn salaris. Ik voelde me even zó goed en rijk, niet normaal:Y)


    Miep

    Kon ik met mijn wc-rolletjesverzameling vroeger ook maar zoveel geld verdienen haha. Wel lekker zeg! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Altijd fijn om ineens extra geld te hebben.


    Bad decisions make good stories.

    909 muntjes van 5 cent? Haha, geniaal, zo verdien je nog eens wat bij :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    909 muntjes van 5 cent? Haha, geniaal, zo verdien je nog eens wat bij :'D


    Gelukkig wel, aangezien ik straatarm ben. D: Het is niet zo dat ik nu extra geld heb, haha. Ik stond in de min door ongelukkige omstandigheden (ik heb niets zelf uitgegeven), dus nu heb ik gewoon nog steeds geen geld. Iedereen mag zijn 5 centjes wel naar mij opsturen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Gelukkig wel, aangezien ik straatarm ben. D: Het is niet zo dat ik nu extra geld heb, haha. Ik stond in de min door ongelukkige omstandigheden (ik heb niets zelf uitgegeven), dus nu heb ik gewoon nog steeds geen geld. Iedereen mag zijn 5 centjes wel naar mij opsturen.

    Aahw, ik wil wel vijf cent doneren hoor, al ben ik zelf ook maar een arm studentje. ):


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahw, ik wil wel vijf cent doneren hoor, al ben ik zelf ook maar een arm studentje. ):


    Nou, dat is nog eens lief van je. Ik ben niet eens een arme student, gewoon een arme niets haha. Ik ben gestopt met mijn opleiding waardoor ik geen studiefinanciering meer krijg, maar ze nog wel schoolgeld van me rekening afhalen. De komende tijd ga ik dus heeeel erg arm zijn, gelukkig heb ik dinsdag een tweede sollicitatiegesprek, misschien wordt ik ooit wel iets rijker. (krul)


    Your make-up is terrible

    Omg. Is natuurlijk wel slim.
    Ik gooi diie 1,2 en 5 centjes meestal in het rond. :p Vanaf nu ga ik ook sparen!


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    (...)

    Nou, dat is nog eens lief van je. Ik ben niet eens een arme student, gewoon een arme niets haha. Ik ben gestopt met mijn opleiding waardoor ik geen studiefinanciering meer krijg, maar ze nog wel schoolgeld van me rekening afhalen. De komende tijd ga ik dus heeeel erg arm zijn, gelukkig heb ik dinsdag een tweede sollicitatiegesprek, misschien wordt ik ooit wel iets rijker. (krul)

    Ik kan wel lief zijn. Soms. ^^ Oehh, waar ga je op gesprek? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik kan wel lief zijn. Soms. ^^ Oehh, waar ga je op gesprek? (:


    Nou, ik vind je altijd lief want Mishapocalypse. Bij Hostnet, voor de helpdesk.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nou, ik vind je altijd lief want Mishapocalypse. Bij Hostnet, voor de helpdesk.

    One true Quizlet pairing. $:

    En oké, callcenter is dat dan toch?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    One true Quizlet pairing. $:

    En oké, callcenter is dat dan toch?




    Nee, het is een webhosting bedrijf. Het is vooral mensen helpen via telefoon, maar ook via mail en chats.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)



    Nee, het is een webhosting bedrijf. Het is vooral mensen helpen via telefoon, maar ook via mail en chats.


    Aah zo! Veel succes met het gesprek dan! (:


    ars moriendi