• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks a lot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kruip wel even in een bal terwijl ik beetje bij beetje sterf. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb recentelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wow, My Darkest Days, waarom ben ik jullie ooit vergeten? Zoveel knappe mannen in een band :3

    Het is een laptop. Geen ouderwetse typmachine waar je op de toetsen moet rammen alsof je leven ervan afhangt. Leer het verschil en typ ajb met iets meer subtiliteit. Dankjewel.


    She's imperfect but she tries

    Ugh ik word er zo ziek van dat iedereen mij maar vergelijkt en erbij betrekt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Asuka schreef:
    Ik kruip wel even in een bal terwijl ik beetje bij beetje sterf. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb recentelijk.

    @ Nerwen: <3

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 17:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes God, I know it. I know I'm worthless. Please stop showing me over and over again.

    Omg omg just omg (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik moet plassen maar heb geen zin om op te staan en die hele trap naar beneden te lopen, oops :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ben blij met de service van een leentoestel, maar toch jammer dat mijn telefoon nu al bij de maker ligt -_-'


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben vandaag eerlijk geweest tegen een klasgenootje die de littekens op mijn arm zag in het zonlicht. Ze schrok toen ik zei waar ik allemaal littekens heb van het snijden en hoe lang ik het gedaan heb. Het voelde wel oke om er over te praten met iemand.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 18:02 ]

    Omg he kissed me. Vlinders overal (bloos)


    26 - 02 - '16

    Thank God for Andrew Velasquez and David Escamilla!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Time for Lucifer <3

    Opgebakken rijst met aubergine, wortel, brocolli, gele paprika, ui en scrambled eggs. Ik ben benieuwd. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt