• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Yes, alweer sneeuw ^^ helaas niet zoveel als gister.

// wauw, er is ook weer een krachtige aardbeving geweest in Groningen.

[ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 8:19 ]

Ik begin weer in die diepe put te raken omdat ik het gevoel heb dat ik alles aan het verliezen ben. Ik wil dit niet. Ik kan dit niet... niet weer.

I'm your little ray of pitch black.

Sommige mensen zijn echt zo dom als het achtereind van een varken, jezus.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Best wel zin in vandaag. C: alleen die auto... :/

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Lovely, I can really see again why I don't tell people when I feel bad. They leave when I tell them.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Bjergsen schreef:
    Lovely, I can really see again why I don't tell people when I feel bad. They leave when I tell them.

Frey_ > Whittaker

Are you deaf can you hear me? 'Cause I'm sick of this all

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Oh yes vanavond komen ze eindelijk langs <3333

Gek he, dat ik chagrijnig wakker word als ik op mijn laatste vrije dag wakker word gemaakt door die hond die niet stopt met blaffen omdat jij zo nodig met een wildvreemde vent buiten voor het raam moet gaan praten! Echt, ik wil weg hier.

— Inner peace, it's hard to find. —

Nou, dat is geweldig -.-

Rest in Peace, Son of Gondor

Ik moet echt vaker de sites van concertzalen in de gaten houden. Kom ik er nu pas achter dat Halsey in de Melkweg speelt vanavond.

Mijn vader heeft serieus gereageerd. Ik ga een wens voor hem invullen! Om mijn god, ik hoop dat het mag en ik hoop dat hij super blij gaat zijn en aaaaaaaah! :D

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Herkansing ook niet gehaald. Nu mag ik van school af. Huilen dit.

Dat moment dat je geraakt wordt door de sad backstory die je zelf bedenkt. :')

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Asuka schreef:
    Ik begin weer in die diepe put te raken omdat ik het gevoel heb dat ik alles aan het verliezen ben. Ik wil dit niet. Ik kan dit niet... niet weer.

Yes, you are strong.

Don't walk. Run, you sheep, run.