• …het mini buurland van België dat ik stiekem wel eens vergeet… Luxemburg! Ik doe hier stage in een hotel de komende vier maanden. Gisteren had ik mijn eerste stagedag achter de rug die begon om 6.45u in de ochtend. En dit moet ik nog volhouden voor deze week, volgende week krijg ik de late shift. :')

    Tijdens het weekend heb ik de stad verkend en het bevalt me zeer goed. ^^ Hier enkele foto's (en in de post eronder) die ik heb genomen van de mooie stad.




    Ik krijg ook gratis een kamer in het hotel gedurende mijn stage. Ben ik erg blij mee, want ik zou er echt tegenop hebben gekeken om een kot/studentenkamer te zoeken. En opstaan en gaan slapen bij je werkplaats, geweldig toch? :’D :W

    Enkele kamers van het hotel zijn al een renovatie ondergaan, anderen niet. Ik zit nog in een verouderde kamer en daar hangt onder andere dit oud toestel.


    Ik ben benieuwd of jullie kunnen raden wat dit ding is! :Y)

    Is er verder nog iemand ooit in Luxemburg geweest? Of alleen voorbij gereden om te tanken? :W Wie loopt er nu ook stage? Vertel me al jullie ervaringen! :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Omdat je maximaal 3 foto’s kan posten in een de beginpost, zijn hier de rest van de foto’s. ^^





    Ik wil een tuin vol egels

    Ziet er gaaf uit! (:
    Veel plezier met je stage.

    Als je de IMG-codes trouwens in hoofdletters doet dan kun je wel meerdere afbeeldingen in één post doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een haardroger? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het ziet er wel heel gezellig uit. ^^

    En dat toestel... ja, geen idee haha. Het doet me denken aan een stofzuiger. Al lijkt me dat onlogisch. :'D

    Volgens mij is het een haardroger.

    Wel leuk dat je het naar je zin hebt!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Grote IMG code, dan kan je er meer posten. Dit is met dank aan andere Quizlet gebruikers die het mij ondertussen al een stuk of tien keer hebben moeten uitleggen. : W

    Mooi uitzicht! Hoe waren je eerste dagen tot nu toe? ^^

    Ik heb zo'n ding al eens gezien, maar ik weet niet meer wat het is. Toch geen super ouderwetse haardroger of zo? :'D


    What would Emma do?

    Amphibian schreef:
    Ziet er gaaf uit! (:
    Veel plezier met je stage.

    Als je de IMG-codes trouwens in hoofdletters doet dan kun je wel meerdere afbeeldingen in één post doen. (:

    Dankjewel!

    Aah, ik vroeg me al af hoe anderen het wel konden. :'D Bedankt voor de tip. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    KyloRen schreef:
    Het ziet er wel heel gezellig uit. ^^

    En dat toestel... ja, geen idee haha. Het doet me denken aan een stofzuiger. Al lijkt me dat onlogisch. :'D

    Dat dacht ik ook meteen, maar dat is inderdaad zeer onlogisch


    i wanna die with you once or twice.

    Aaaah Luxemburg! De stad Vianden is echt mijn thuis daar. Wifi aan de beek, een prachtig kasteel en een geweldig restaurant waar ze heerlijk eten hadden, je half boven de beek kon zitten en ze Nederlands praatten. Luxemburg is echt leuk ^^

    En in het hotel in Turkije waar ik zat met uitwisseling was het de haardroger die er zo uitzag.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat toestel is sws een haardroger :')

    Ben blij te horen dat het je daar bevalt^^ Hopelijk ga je er veel mooie momenten beleven (:
    De foto's zijn trouwens ook echt prachtig c:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:12 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga nog wachten met antwoorden op jullie gokken. :p Zien wat de rest nog denkt. :Y)

    Diplodocus schreef:
    Grote IMG code, dan kan je er meer posten. Dit is met dank aan andere Quizlet gebruikers die het mij ondertussen al een stuk of tien keer hebben moeten uitleggen. : W

    Mooi uitzicht! Hoe waren je eerste dagen tot nu toe? ^^

    Ik heb zo'n ding al eens gezien, maar ik weet niet meer wat het is. Toch geen super ouderwetse haardroger of zo? :'D

    Haha. :'D

    Ik moet er nog helemaal aan wennen zo vroeg op te staan. :') Het is best moeilijk alles in het Frans te volgen (mijn collega praat best snel en voor haar is alles vanzelfsprekend, maar ik heb altijd even tijd nodig om alles op te nemen). Als ik een vraag heb, heb ik ook moeite met die in het Frans te stellen. :') En verder zijn het veel verschillende taken die ook niet altijd meevallen. :p Er wordt best met een ingewikkeld programma gebruikt (vind ik toch) op de computer. Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd invoer en het niet weg krijg. :p
    Kortom, het is tot nu toe best veel voor mij, maar ze zeggen dat eenmaal ik de taken doorheb, het goed gaat gaan. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Is dat zo'n roomservice ding? Dat je kan praten met de receptie? Hahah, ook maar dingen aan het noemen :'D
    Leuk joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oooh wat leuk! ^^ Nog heel veel succes met je stage! Ik denk dat dat toestel een haardroger is, haha?

    En yup, ik ben er met mijn moeder geweest. Het is inderdaad daar leuk. We zijn een dagje daar wezen shoppen en een tour gedaan. Was erg leuk! En we hadden daar ook geluncht. Ze hebben daar hele grote vorken, haha. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie foto's!


    16 - 09 - '17

    Wat leuk! Het ziet er inderdaad mooi uit daar. ^^
    Ik gok dat dat ding inderdaad een haardroger is? Ik zou tenminste niet weten wat anders, haha. :'D

    Ik ben een paar keer op vakantie geweest in Luxemburg. De meest memorabele camping was eentje waar we een heel aantal jaar geleden stonden, waar je met je auto door een (ondiep) beekje moest rijden dat dwars door de hele camping heen liep. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan