• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Yup, het is echt een f***ed up gevoel wanneer iemand die beweert je graag te zien, juist degene is die je altijd uitsluit en je negeert...

    Ik zou echt niet naar zieligdoenerij moeten zoeken, maar misschien zoek ik toch een soort van bevestiging aangezien blijkbaar niemand door heeft hoe zwaar de oorlog in mijn hoofd is. Ah well, zolang ik niemand anders er mee lastigval kan het geen kwaad, right? Ik word toch al door iedereen, inclusief mijn moeder, als een dramaqueen gezien.

    Wiarda schreef:
    Deze dag is tot nu toe echt 100000% minder productief dan ik had gehoopt, bah.


    Saaame.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trees schreef:
    Ik zou echt niet naar zieligdoenerij moeten zoeken, maar misschien zoek ik toch een soort van bevestiging aangezien blijkbaar niemand door heeft hoe zwaar de oorlog in mijn hoofd is. Ah well, zolang ik niemand anders er mee lastigval kan het geen kwaad, right? Ik word toch al door iedereen, inclusief mijn moeder, als een dramaqueen gezien.



    Is er wat aan de hand? ;o
    Kan ik misschien helpen ofzo?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh wauw. Wat ben jij een enorme zelfingenomen trut. Zo. Dat is eruit.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Oh wauw. Wat ben jij een enorme zelfingenomen trut. Zo. Dat is eruit.


    Beetje opvallend op wie dat gericht is ghehe (lol)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Beetje opvallend op wie dat gericht is ghehe (lol)


    Dat weet jij niet, lol.


    26 - 02 - '16

    Jij bent zo een ongelooflijk raar mens. Blijkbaar geniet je van andermans pijn, want ik begin stilaan weer te denken aan de afgelopen jaren. Het duurde enorm lang om weer mijn zelfvertrouwen op te bouwen en jij komt hem even weer kapotmaken. Jemig, narcisistische, egocentrische klootzak.
    Als ik kon tijdreizen, dan weet ik wat ik zou doen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Naz schreef:
    (...)

    Dat weet jij niet, lol.



    Denk het wel, en anders ga je met veel zelfingenomen mensen om :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Denk het wel, en anders ga je met veel zelfingenomen mensen om :d


    Denk het niet. Jij weet niets van mijn gezinssituatie, dus houd dan ook alsjeblieft je mond dicht.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt een kalf!>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik was depressief
    totdat ik Carnavalsmuziek opzette en totaal losging :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Naz schreef:
    (...)

    Denk het niet. Jij weet niets van mijn gezinssituatie, dus houd dan ook alsjeblieft je mond dicht.


    Alright


    Sarah = ongewoon sexy

    Bemoeial much.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Alles irriteert me at the moment.


    26 - 02 - '16