Het verbaast me een beetje dat er nog geen post is in dit topic over de finale.
Na die aflevering van vorige week, viel deze week me een beetje tegen.
Boek spoilers:
Ik ben echt heel erg blij dat ze in de serie zo vroeg beginnen met dat hele immortality probleem tussen Alec en Magnus. Ik had er een hekel aan in de boeken en ik ga er een hekel aan hebben in de serie. Ik ben blij dat ze er nu al mee beginnen, just get it over with. Wat vinden jullie hiervan?
En ik dacht dat het misschien een leuk idee was omdat het seizoen nu afgelopen is, om allemaal 1 (of natuurlijke meerdere) ding(en) te noemen wat je echt leuk vond aan de serie. Wat misschieneen goede verandering was tussen boek en serie, of misschien wat ze erg goed uitgewerkt hebben. Idk, iets aan de serie wat je echt geweldig vond. Misschien ook iets wat je tegen viel van dit seizoen. Ik zal beginnen.
Ik vond ten eerste Lydia echt de beste toevoeging van de hele serie. Ik vond iedere minuut met haar heerlijk om te kijken en ze hebben haar zo'n interessante draai gegeven, iets wat ik echt niet verwacht had.
Ook vind ik dat ze een goede verandering hebben gedaan dat Valentine - Jace heeft opgevoed als 'Micheal'. Dat vond ik maar een plothole in de boeken.
En natuurlijk hebben ze Malec geweldig uitgewerkt. Ik ben nog steeds niet klaar met fangirlen over die aflevering :')
Ik vond alleen wel dat ze Hodge heel slecht hebben uitgewerkt, en dat vind ik erg jammer omdat ik het in de boeken wel een beetje met hem te doen had. En ik vind dat ze zijn achtergrond en waarom hij het Institute verraden heeft, bagger uitgewerkt hebben.
Anyway dit was een geweldig seizoen en ik kan niet wachten tot seizoen twee uitkomt!
Edit: ik kwam net
dit filmpje tegen op Tumblr en het is echt hilaries. Het is een compilatie en er zitten (op 1 klein grapje na) geen spoilers in van de laatste aflevering, mocht je die nog niet gezien hebben. Het gaat voornamelijk over Malec en Saphael (SimonxRaphael)
[ bericht aangepast op 6 april 2016 - 20:01 ]
Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can