• De zoon van Louis Tomlinson en Briana Jungwirth is zo genoemd, hoewel dit volgens het laatste bericht is dat ik op instagram heb gelezen. Dus het kan ook niet kan kloppen, maar zijn eerste naam klopt in ieder geval. Na geruchten te hebben gelezen dat hij Jacob of Sydney Rain zou heten, vond ik Freddie Reign niet meer zo gek. Hoewel ik Jacob ook wel een mooie naam vind.



    Daarnaast zijn er nog een heleboel geruchten dat de foto nep zou zijn en nog meer geruchten over Louis, Briana en de ouders van Briana. Ik vind het bijzonder dat mensen zich daar mee bezig houden, er is een baby geboren. Er zijn meer vrouwen die een baby op de wereld zetten, ik weet het, maar ik vind de eerste One Direction baby toch wel bijzonder. Vooral omdat ik niet had verwacht dat Louis als eerste vader zou worden.


    Physics is awesome

    Ik werd spontaan verliefd toen ik die foto van Louis & Freddie zag, mijn hart werd er helemaal warm van.

    Neala schreef:
    Ik werd spontaan verliefd toen ik die foto van Louis & Freddie zag, mijn hart werd er helemaal warm van.


    Dat had ik ook en daarna wilde ik heel graag die lok bij Louis af knippen. Misschien komt het omdat Louis geen t-shirt aan heeft, maar het ziet er zo intiem uit. Gewoon vader en zoon heel dicht bij elkaar en ze zien er zo lief uit.


    Physics is awesome

    omgg so cute!!

    Oh, wat een patatje! :3


    Mhm?

    Persoonlijk heb ik helemaal niks met 1D. Ik hoop dat de baby gezond is en tot zoverre een "normaal" leven kan leiden.
    En vergeleken met al die unieke Hollywood namen is Freddie Reign zo gek nog niet! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik hoop dat Freddie een afkorting van een andere naam is ofzo, want ik vind Freddie eerder een naam voor een hond of een bijnaam. Als volwassen man zou ik me op een sollicitatiegesprek toch niet graag als Freddie willen voorstellen...

    Voor de rest is het echt een schatje!


    The soul needs autumn.

    CONCHOBAR.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dreadful schreef:
    Persoonlijk heb ik helemaal niks met 1D. Ik hoop dat de baby gezond is en tot zoverre een "normaal" leven kan leiden.
    En vergeleken met al die unieke Hollywood namen is Freddie Reign zo gek nog niet! :Y)


    Ja, ik was al bang dat het echt Sydney Rain zou worden. Dus deze naam vind ik nog enigszins normaal, vind alleen wel jammer dat er geen geruchten zijn geweest dat hij Larry zou heten of ik heb ze gemist.


    Physics is awesome

    cherish schreef:
    Ik hoop dat Freddie een afkorting van een andere naam is ofzo, want ik vind Freddie eerder een naam voor een hond of een bijnaam. Als volwassen man zou ik me op een sollicitatiegesprek toch niet graag als Freddie willen voorstellen...

    Voor de rest is het echt een schatje!


    Als ze volwassen zij word het vaak afgekort naar Fred


    You were born original, don't die as a copy.

    @Thanos

    Inderdaad

    @Sonder

    Om op te vreten!


    Physics is awesome

    cherish schreef:
    Ik hoop dat Freddie een afkorting van een andere naam is ofzo, want ik vind Freddie eerder een naam voor een hond of een bijnaam. Als volwassen man zou ik me op een sollicitatiegesprek toch niet graag als Freddie willen voorstellen...

    Voor de rest is het echt een schatje!


    Hij kan het altijd afkorten naar terwijl hij die zelf Fred als hij groter is. Daarnaast Freddie Mercury werd ook niet echt op zijn naam aan gekeken en dat had zelf bedacht.

    Ze hadden hem ook een rare naam kunnen geven.


    Physics is awesome

    katsjoepiek schreef:
    CONCHOBAR.


    Ik heb hier mijn hersenen over zitten breken, maar ik snap hem niet.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik heb hier mijn hersenen over zitten breken, maar ik snap hem niet.


    Is de naam Connor in het Iers

    Aw, wat een cutie. Vind Freddie ook echt een schattige naam.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Het verbaaste me hoe weinig dat hele kind en Louis me konden schelen, maar ik hoop voor ze dat het kind gelukkig en dat hij een leuk leven heeft..? :'D

    Dit laat zien hoe slecht ik ben met praten over kinderen. Wat zeg je als iemand geboren is?


    wat was dit ookalweer