• Ja ja, vandaag 5 jaar geleden op 31 januari 2011 heb ik me aangemeld op Quizlet.nl!

    Ik weet nog goed dat ik hier een verhaal aan het lezen was en dat ik toch graag wat meer wilde kunnen doen, zoals reacties plaatsen, zelf verhalen maken, quizzen maken en noem maar op. En zo kwam ik uiteindelijk op het idee om een account aan te maken.
    Al snel voegde ik me op het forum en kreeg ik langzaam aan vrienden. Ook heb ik vrienden verloren en daarvoor nieuwe vrienden terug gekregen. Maar dat maakt me niet uit, ik ben blij met de mensen die ik nu heb.

    Even een bedankje aan een aantal van hen:
    Reigns, HalfBloodPrince, Trees. Trikova, Valet, Hummies, Amphibian, Ipseity. Naz, Debbaut en vele andere die zich mijn vrienden mogen noemen!
    Ik wil jullie heel erg bedanken, want als ik jullie niet had, had ik denk ik al lang niet meer op Q geweest. Het klinkt rot, maar het is wel zo. Jullie hebben mij door shit heen getrokken en geholpen met van alles en ik hoop dat ik dat ook gedaan heb bij jullie. Ik hoop nog vele jaren op Q te zitten met jullie en veel plezier te beleven! Ik hou van jullie! <3

    Kinderlied, maar BOEIEND! ;'D



    En nu taart voor iedereen! *O*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Yeaah, proficiat! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hazy schreef:
    Gefeliciteerd! ^^


    26 - 02 - '16

    Gefelicitaart!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zie dat ik zoveel mensen ben vergeten D:
    Ik probeer er zoveel mogelijk bij te zetten! Haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, proficiat! Opnieuw een veteraan erbij, de lijst wordt lang. :Y)


    What would Emma do?

    We blijven vetgemest worden :Y)

    Gefelicitaart!


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Even een bedankje aan een aantal van hen:
    Reigns, HalfBloodPrince, Trees. Trikova, Valet, Hummies, Amphibian en vele andere die zich mijn vrienden mogen noemen!

    aawgh ik voel me nu wel heel vereerd! :$
    Maar hartelijk gefeliciteerd Kell! - ja ja ik heb het geleerd ^^ -
    You are amazing! I love you (flower)
    En bedankt dat je op Quizlet bent gebleven. Zonder jou had ik veel verkeerde dingen kunnen gaan doen. Heel erg bedankt voor alles, schat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfuh, ik word nog eens vierkant met al dat eten D:


    26 - 02 - '16

    GEFELICITEERD!!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:57 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikova schreef:
    (...)
    aawgh ik voel me nu wel heel vereerd! :$
    Maar hartelijk gefeliciteerd Kell! - ja ja ik heb het geleerd ^^ -
    You are amazing! I love you (flower)
    En bedankt dat je op Quizlet bent gebleven. Zonder jou had ik veel verkeerde dingen kunnen gaan doen. Heel erg bedankt voor alles, schat.


    Ik ben ook heel blij dat ik ben gebleven c:
    En je weet het, je kunt altijd met me praten, ook als ik niet aangeef dat je een PB moet sturen! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aww gefeliciteerd! Wat lief dat je er aan denkt mensen te bedanken :3 Als ik vorige week een topic voor mijn 3 jarig bestaan hier had gemaakt, stond jij ook op mijn lijstje, just so you know ^^

    Graaaaaaaatz. Nog velen jaren erbij!

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Thanks guys! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.