• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik erger me nog steeds aan de acteerkunsten van Katherine though. Magnus en Alec zijn cute.


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    Ik erger me nog steeds aan de acteerkunsten van Katherine though. Magnus en Alec zijn cute.


    Vooral niet te veel op letten.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind Magnus ge-wel-dig! Evenals Alec en Isabelle. Jace vindt ik net wat té verdedigend tegenover Clary en ik vind dat Clary enkel zit te zeuren en niet echt begrijpt wat de rest bedoelt, maar enkel haar zin een beetje doordrijft. Ik hoop echt dat dat nog verandert.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik vind Magnus ge-wel-dig! Evenals Alec en Isabelle. Jace vindt ik net wat té verdedigend tegenover Clary en ik vind dat Clary enkel zit te zeuren en niet echt begrijpt wat de rest bedoelt, maar enkel haar zin een beetje doordrijft. Ik hoop echt dat dat nog verandert.


    Clary vind ik echt heel irritant hahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    (...)

    Clary vind ik echt heel irritant hahahaha.


    Same dus hahah. Ik heb Katherine in andere dingen wel zien acteren en daar was ze ook wel goed en zo, maar ik vind het best wel crappy.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb het gevoel dat het ook wel de schuld is van de script schrijvers/regisseurs. Als Katherine een capabele actrice is, maar ze het hier niet goed doet....dan ligt het waarschijnlijk niet aan haar, maar aan de manier waarop haar rol is uitgeschreven. Zij kiest tenslotte haar tekst niet uit.


    You were born original, don't die as a copy.

    Daggers went Malec


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    Daggers went Malec


    I SAW, omg awsome.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    I SAW, omg awsome.<3


    :3
    K heb net aflevering vier gekeken en Magnus doet ook niet heel subtiel of zo. I just ship it sooo much.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    (...)

    :3
    K heb net aflevering vier gekeken en Magnus doet ook niet heel subtiel of zo. I just ship it sooo much.


    I KNOW, THEY'RE CUTE.=3 Ook gewoon hoe Alec zich voorstelt en lacht *-*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    I KNOW, THEY'RE CUTE.=3 Ook gewoon hoe Alec zich voorstelt en lacht *-*


    YUSH! Er was Matthew verteld om Alec niet te laten lachen, tot dat Magnus kwam *.*


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    (...)

    YUSH! Er was Matthew verteld om Alec niet te laten lachen, tot dat Magnus kwam *.*


    Nou dat is ze gelukt, ik vond Alec echt grumpy cat.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Is er een site of zoiets waar je de afleveringen op kan kijken? Ik kan ze nergens vinden :$


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Is er een site of zoiets waar je de afleveringen op kan kijken? Ik kan ze nergens vinden :$


    Ik kijk ze vaak via watchseries.ag hier moet je dan naar de serie gaan, een aflevering kiezen en daarna krijg je links naar die aflevering. Er is enkel geen Nederlandse ondertiteling,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Chlorisse schreef:
    Is er een site of zoiets waar je de afleveringen op kan kijken? Ik kan ze nergens vinden :$


    Ikzelf kijk het via Netflix, maar daarvoor moet je betalen as you probably know. Haha.


    That is a perfect copy of reality.