• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je durft tegenwoordig niets meer boven te halen wanneer je op straat loopt. Mijn mobiel gewoon uit mijn handen getrokken en mee gaan lopen. Hebben mensen dan voor niks nog respect? Was godverdomme een mobiel van 700 euro waar ik heel mijn zomervakantie voor had gewerkt. Op zo'n moment wil je gewoon dat de mensheid ontploft. -.-


    Take me to wonderland

    Eigenlijk wil ik niet meer gaan slapen, want ik ben bang voor de nachtmerries die gaan komen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAAL DIE DRAINS ERUIT. Ik word er echt helemaal gestoord van, wat een rotnacht. :'c


    Caution first, always.

    nee mam, het gaat niet goed en ik wil niet naar school.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb GEEN zin meer in school na gister.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's too damn early.


    26 - 02 - '16

    Ja fucking regen ook nog. Lief dat me moeder me wil brengen, maar ik hoop dat ik op tijd ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Want jij bent natuurlijk perfect. Stom mens


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer je denkt een leuke droom te hebben gehad, maar je je ineens herinnerd dat je in dezelfde droom door je aanrander gedwongen werd tot allerlei dingen die je niet wilde doen. Gelukkig was het een droom en werd ik niet echt misbruikt.

    Ik ga hier echt de rest van mijn leven last van houden. Fucking vieze klootzak die zijn handen niet thuis kan houden van de dochters van zijn "verloofde". Dank je wel dat je mijn hele leven verpest hebt met je "massages" die ik niet wilde.

    Ik heb zo'n terugval. Ik kan alleen nog maar huilen nu.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 8:19 ]

    Skadi schreef:
    Wanneer je denkt een leuke droom te hebben gehad, maar je je ineens herinnerd dat je in dezelfde droom door je aanrander gedwongen werd tot allerlei dingen die je niet wilde doen. Gelukkig was het een droom en werd ik niet echt misbruikt.

    Ik ga hier echt de rest van mijn leven last van houden. Fucking vieze klootzak die zijn handen niet thuis kan houden van de dochters van zijn "verloofde". Dank je wel dat je mijn hele leven verpest hebt met je "massages" die ik niet wilde.

    Ik heb zo'n terugval. Ik kan alleen nog maar huilen nu.


    Ik heb ook zo het idee dat dit iets is waar je je hele leven last van gaat houden. Mij bij was het dan wel niet een zogenaamde "stiefvader", maar het ging wel enkele stappen verder dan dat. Ik wil je veel sterkte wensen, because it sucks and I know it. Verder kan ik niet echt tips geven, want ik deal er nog altijd mee. Het enige dat ik kan zeggen; gun hem die tranen niet. Huil, maar doe het om het voor jezelf niet te verlichten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Meh, ik geef teveel geld uit aan ov omdat het vaak rotweer is en ik dan geen zin heb om een uur Door de regen/gladheid te fietsen....


    Stenenlikker

    Kom die dingeb uit mijn lichaam halen pls! D':


    Caution first, always.

    Mijn telefoon laadt niet goed meer op. DIt is heel kut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Nu matchen onze borsten!'

    Ik ben echt te droog op de vroege morgen :')

    Trees schreef:
    'Nu matchen onze borsten!'

    Ik ben echt te droog op de vroege morgen :')


    Hahahaha, wat een heerlijke muts ben jij toch. <3
    Fuck. Die tijd van het jaar. Ik heb echt een break nodig van deze gedachtes voordat ik straks echt een wandelende bonk ellende ben.


    I'm your little ray of pitch black.