• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben echt een zielige hoper die niet tegen tegenslagen kan Jezus Christus.
    Maar omg, een London's meisje dat sokken probeert te spreken en het op een bedreiging vind lijken, 'I will sokken you!' :')

    Trees schreef:
    Ik ben echt een zielige hoper die niet tegen tegenslagen kan Jezus Christus.
    Maar omg, een London's meisje dat sokken probeert te spreken en het op een bedreiging vind lijken, 'I will sokken you!' :')


    Hahahaha damn... that sounds funny.


    I'm your little ray of pitch black.

    ... jup. Stalker.
    Hou gewoon op. Ik word hier moe van.

    I'm laughing, I'm crying
    It feels like I'm dying


    kindness is never a burden.

    Jaaaaaaaa. Volgende week een weekje op het huis en de hond van een kennis passen. Heerlijk een weekje op 'vakantie'. Mijn vriend, de hond en lekker geen andere lui of ouders. Heerlijk.


    The truth is out there.

    Nog twee dagen...


    Mhm?

    Waarom doe ik dit steeds.... Waarom ben ik zo vreselijk stom om hiervoor te vallen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga vanaf nu echt met een dubbel gevoel naar stage. Heel veel mensen zouden graag zien dat ik blijf, maar ik wil dat eigenlijk niet en er is bovendien ook geen vacature vrij. Er is ook nog een mogelijke nieuwe plek voor mij, waar ik uiteindelijk een contract zou kunnen krijgen. Maar het voelt zó fout, als verraad ofzo.


    26 - 02 - '16

    Jongens. ER ZIJN ZAT ANDERE STEDEN. DIE VEEL LEUKER ZIJN DAN VERONA. Jullie zijn er niet eens geweest, hoe kunnen jullie oordelen dan.
    URGH. Waarom ben ik altijd de enige in de examenreisgroep die iets anders vindt? :/ (en de enige die goede redenen heeft om dingen te vinden MAAR WAAR IEDEREEN ALSNOG TEGEN IS ZONDER REDEN)

    Frustraties.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ugh, werk site, werk!


    What would Emma do?

    Ik luister echt de hele dag al alleen maar naar Queen, lol.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik luister echt de hele dag al alleen maar naar Queen, lol.

    Queen <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was eigenlijk altijd best verlegen en stil


    Sarah = ongewoon sexy

    Site is dood. >< Now how will I get all the good sims stuff?


    What would Emma do?

    mom, please read your whatsapp so you can come upstairs and i can tell you the truth because i know that if i don't come out to you now i never will....


    — Inner peace, it's hard to find. —