• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil mijn kutkop wel houden, ik weet ook wel dat je niet blij word van mijn gezeik en afwijzingen en shit. Maar stiekem hoop ik gewoon dat iemand me even een knuffeltje komt geven i.p.v. me steken onder water te geven, of nog erger: te benadrukken hoe kut het is. Fuck off dad, I just need a hug ):

    Trees schreef:
    Ik wil mijn kutkop wel houden, ik weet ook wel dat je niet blij word van mijn gezeik en afwijzingen en shit. Maar stiekem hoop ik gewoon dat iemand me even een knuffeltje komt geven i.p.v. me steken onder water te geven, of nog erger: te benadrukken hoe kut het is. Fuck off dad, I just need a hug ):



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Je hebt wel nut en ieder mens is op de wereld voor een doel. Jij dus ook. Je bent volgens mij een geweldig persoon. Stuur me gerust een PB als je wilt.


    Ik stuur je er een als ik thuis ben, zit nu bij een vriendin voor een opdracht. <3 Dankjewel alvast, je bent echt geweldig


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    Ik wil mijn kutkop wel houden, ik weet ook wel dat je niet blij word van mijn gezeik en afwijzingen en shit. Maar stiekem hoop ik gewoon dat iemand me even een knuffeltje komt geven i.p.v. me steken onder water te geven, of nog erger: te benadrukken hoe kut het is. Fuck off dad, I just need a hug ):


    Attack hug <3


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    Ik wil mijn kutkop wel houden, ik weet ook wel dat je niet blij word van mijn gezeik en afwijzingen en shit. Maar stiekem hoop ik gewoon dat iemand me even een knuffeltje komt geven i.p.v. me steken onder water te geven, of nog erger: te benadrukken hoe kut het is. Fuck off dad, I just need a hug ):


    *gives you a big hug and tells you that you'll be okay*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omdat ik dus nog steeds met de iOS rondliep uit 2014 en die nooit had geupdated en ik er nu schoon genoeg ervan kreeg dat ik allemaal apps niet kon installeren, is het me eindelijk gelukt iOS 9.1 nog wat te installeren. Vergeet is dus mijn foto's over te zetten en blijkt iCloud ze ook niet op te slaan because I ain't a iOS 8.1.0 (of zo) bitch 'o more. -.- Nu maar hopen dat die update niet mijn hele mobiel vernacheld. :s

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 15:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @ Shawn, Naz, Shawn_Mendes

    Thank you so much <3

    Die hoofdpijn. Ik word gek, en ik maar denken dat deze medicijnen zouden werken. Nope. Chronische hoofdpijn valt niet te bestrijden. D:


    The truth is out there.

    Hmm tijd om weer eens naar mijn kapster te gaan. Time to go shoooorterrr.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 16:14 ]


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Waarom is iedereen hier zo lief pfffff kan ik jullie niet dekentjes en chocolade geven zodat iedereen gelukkig is of hoe zit dat


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 16:13 ]


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Alles doet pijn


    Caution first, always.


    en anders mogen jullie altijd een pb'tje sturen! :)
    1 voordeel, t kan nu alleen maar beter worden!


    YESS, ik kan misschien toch een heel klein beetje Frans! -dit herinnert wel weer mijn voornemen om eerder te gaan leren-


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Gummie schreef:
    http://www.lisanneleeft.nl/wp-content/uploads/2015/01/het-komt-allemaal-goed.jpg
    en anders mogen jullie altijd een pb'tje sturen! :)
    1 voordeel, t kan nu alleen maar beter worden!


    YESS, ik kan misschien toch een heel klein beetje Frans! -dit herinnert wel weer mijn voornemen om eerder te gaan leren-

    'Lisanne leeft.'
    Tru.

    On-topic: waarom schikken jullie je wel naar haar maar niet naar mij? Grmbl.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.