• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kijk je een film die echt best gay begint, waar Richard Harmon ook in speelt. Zie je ineens een bekend gezicht, is dat een gast van Spangas... For real? Whot.(Timo Descamps). Die film heet Judas Kiss.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 16:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    'Lisanne leeft.'
    Tru.

    On-topic: waarom schikken jullie je wel naar haar maar niet naar mij? Grmbl.


    Het ging allemaal een beetje mis, maar het plaatje wat het moest zijn vond ik wel toepasselijk.
    Zijn allemaal meelopers, die zijn alleen 'bang' voor die gene


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Ik zit nu op een kwart van het woordenaantal en heb al ongeveer dubbel zoveel bronnen als nodig waren. Geen idee of dat goed of slecht is. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naz schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt erg D:
    Lenen bij de bank is dan ook geen optie, want dan mag je dat dan weer met dikke rente terug gaan betalen.. Pff.. Wat lastig zeg :c
    Is het geen optie om iemand te ronselen die je kan adviseren? Het lijkt me best wel een pittig lastige situatie, dit.

    Ja, is het zeker. Ik kan ook gewoon niet zeggen dat hij niks krijgt, omdat ze anders niet kunnen eten. Maar op deze manier kan ik ook geen cent uitgeven voor mezelf.

    Oké, al mijn foto's leven nog, dus dat is goed. Maar wat is dit voor een nare lay-out? .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan niet geloven dat ik al vier pagina's heb! o.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gaaf, bovenin in de top! Twee HP-stories in de top, dus misschien krijgen we die HP-hype wel terug...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Gaaf, bovenin in de top! Twee HP-stories in de top, dus misschien krijgen we die HP-hype wel terug...


    COME BACK HYPE! COME BACKKKKK (A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Deze film doodt mijn mind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu zijn ze aan het zoenen, wow. WTF.

    HAHAHA, ze werden onderbroken en toen zei die gast letterlijk in het Nederlands; Godverdomme ;'D

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 17:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verdomme dan is er eindelijk BTW actie en dan gaan ze de prijzen omhoog doen (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    En nu zijn ze aan het zoenen, wow. WTF.

    HAHAHA, ze werden onderbroken en toen zei die gast letterlijk in het Nederlands; Godverdomme ;'D

    Is dat dus een film? Wat is dat voor film? Ahaha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat doe ik nog hier? Ik wil echt niet thuis zijn maar ik kan ook nergens anders heen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hire me i'm fun


    i put the fun in funeral

    Ik raak dan helemaal van de leg door al dat gezeik met jullie. Stik d'r maar in, hoor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife