• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gezeik en scheldwoorden onder de spoiler ^,^


    Godverdomme. Net mijn grootste shit bij de intake voor mijn nieuwe psycholoog helemaal uitgelegd, word ik misschien weggestuurd. Kutkutkut, ik wist dat ik dit niet moest vertellen, geen enkele psycholoog wil me. Nu moet ik wéér maanden wachten op een nieuwe psycholoog, wedden? Ik kan dit niet ugh.

    Ik moet echt al aan minstens twee pagina's zitten, neej, ik zit aan ruim één pagina, daaaaaamn..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het internet van Ziggo is echt om te janken.


    United we stand, divided we fall.

    HAHAHAHHAHAH nee. Ik wil gewoon dood oké?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo, ik ben een bank. Je mag geld van me lenen en ik hoef geen cent terug.

    Ugh, wat haat ik mezelf.

    Trikova schreef:
    HAHAHAHHAHAH nee. Ik wil gewoon dood oké?


    HAHAHAHAHA nee. Dat gaat dus niet gebeuren oké?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    HAHAHAHHAHAH nee. Ik wil gewoon dood oké?


    Gosh hier kom ik weer met een van men stomme plaatjes, maar meid je mag me altijd een pb sturen hè.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goddddddddddd dat tentamen BPR gaat echt hel worden en het is nog zoveel dat mijn hersenen gewoon blokkeren en ik nu maar doodleuk op Quizlet rond zit te dwalen. Note to self: niet huilen als je een hertentamen hebt, want het is je eigen stomme, domme schuld.


    She's imperfect but she tries

    Skadi schreef:
    Hallo, ik ben een bank. Je mag geld van me lenen en ik hoef geen cent terug.

    Ugh, wat haat ik mezelf.


    Ik ken het gevoel. Zo goeiig als ik kan zijn om geld uit te lenen en er nog bij te zeggen; betaal maar terug wanneer het jou uitkomt. En dan komt het dus nooit terug, hè? :C


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel. Zo goeiig als ik kan zijn om geld uit te lenen en er nog bij te zeggen; betaal maar terug wanneer het jou uitkomt. En dan komt het dus nooit terug, hè? :C

    Ja, en zo ben je al snel 1000 euro kwijt die je nooit meer zal zien...

    Skadi schreef:
    (...)
    Ja, en zo ben je al snel 1000 euro kwijt die je nooit meer zal zien...


    Jeetje :c
    Dat is echt enorm veel! Aan wie heb je het uitgeleend dan? D;


    26 - 02 - '16

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA nee. Dat gaat dus niet gebeuren oké?


    Ik wil het wel. Graag zelfs. Heb toch geen nut of beteken toch niets in deze rot wereld.

    FrenchFries schreef:
    (...)


    Gosh hier kom ik weer met een van men stomme plaatjes, maar meid je mag me altijd een pb sturen hè.

    <3 Jouw 'stomme' praatjes zijn juist lief.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    <3 Jouw 'stomme' praatjes zijn juist lief.


    Je hebt wel nut en ieder mens is op de wereld voor een doel. Jij dus ook. Je bent volgens mij een geweldig persoon. Stuur me gerust een PB als je wilt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naz schreef:
    (...)

    Jeetje :c
    Dat is echt enorm veel! Aan wie heb je het uitgeleend dan? D;

    Mijn oom. En nu hij geen baan meer heeft zie ik dat geld dus wss nooit meer terug. Maar ik hou zo zelf ook niks over om mijn rekeningen en school te betalen. Dus nu zit ik in de knoei..

    Skadi schreef:
    (...)
    Mijn oom. En nu hij geen baan meer heeft zie ik dat geld dus wss nooit meer terug. Maar ik hou zo zelf ook niks over om mijn rekeningen en school te betalen. Dus nu zit ik in de knoei..


    Ah, dat is echt erg D:
    Lenen bij de bank is dan ook geen optie, want dan mag je dat dan weer met dikke rente terug gaan betalen.. Pff.. Wat lastig zeg :c
    Is het geen optie om iemand te ronselen die je kan adviseren? Het lijkt me best wel een pittig lastige situatie, dit.


    26 - 02 - '16