• Voor een schoolproject gaan we een horror film maken, ik doe Art Direction en ik ben even aan het oefenen hehe. Ik was wel trots op het resultaat dus dat wilde ik even delen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heel tof! Het is zeker goed gelukt! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het echt vet gaaf

    Ik heb zo'n raar gedragsding dat ik altijd eerst naar plaatjes kijk en dan naar tekst als ze beiden in blikveld zijn, en ik schrok heel even toen ik enkel het plaatje + titel zag :') Ik ben heel benieuwt naar het horrorproject! Ga je het online zetten?

    Trees schreef:
    Ik heb zo'n raar gedragsding dat ik altijd eerst naar plaatjes kijk en dan naar tekst als ze beiden in blikveld zijn, en ik schrok heel even toen ik enkel het plaatje + titel zag :') Ik ben heel benieuwt naar het horrorproject! Ga je het online zetten?

    Ja, waarschijnlijk wel! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw, het ziet er echt uit!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow. Als je me niet had gezegd dat het nep was, had ik geloofd dat het echt was D:


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Wow. Als je me niet had gezegd dat het nep was, had ik geloofd dat het echt was D:


    ^ Dit, en ik had me afgevraagd wat voor Godsgruweljiks jij nou weer had uitgehaald :'D

    Hahah, ik heb een paar vriendinnen ook even flink laten schrikken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Toen ik de titel zag, had ik wel meteen zoiets van, wat is er gebeurd?!

    Gelukkig was er niks ernstigs. De wond ziet er wel realistisch uit, knap gedaan.

    Als ik iemand met zo'n nepwond zou zien, dan zou ik ook wel even vragen of ik eraan mag voelen. Want ik zou wel willen weten hoe dat dan voelt.


    Physics is awesome

    Dat is best wel smerig :Y)


    ain't no rest for the wicked.

    , maar best wel een handig talent om je ouders eens een hartaanval te bezorgen


    ain't no rest for the wicked.

    ö gelukkig heb je je niet echt zo verwond! Maar super cool! (:


    i wanna die with you once or twice.

    HOLY SHIT. IK KREEG NET EEN FUCKIN HARTINFARCT.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    HOLY SHIT. IK KREEG NET EEN FUCKIN HARTINFARCT.

    Hahaha, I fucking lol'd. Allemaal rustige reacties tot ik bij de jouwe kom lol.

    En ja, it looks nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Hahaha, I fucking lol'd. Allemaal rustige reacties tot ik bij de jouwe kom lol.

    En ja, it looks nice.


    Dit bewijst gewoon hoe ik zou reageren moest het echt zijn lol


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]