• De stelling van vandaag luidt:
    Je zelfbeeld heeft veel te maken met hoe je je uiterlijk ziet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Hmm ik weet niet zo goed hoe ik het eens moet zijn met deze stelling. Ja 'hoe', dat lees je goed :Y). Als je tevreden bent met je zelfbeeld, dus als je je gewoon goed voelt over jezelf.. dan boeit het je niet meer hoe je eruit ziet. Dan hou je je daar niet meer mee bezig omdat je gewoon weet dat dat geen meerwaarde heeft.

    Mensen die veel met hun uiterlijk bezig zijn (op een negatieve manier) zijn vaak niets meer dan een lege huls, omdat ze niet naar binnen keren en niet werken aan hun persoonlijke issues.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik weet niet zo goed hoe ik het eens moet zijn met deze stelling. Ja 'hoe', dat lees je goed :Y). Als je tevreden bent met je zelfbeeld, dus als je je gewoon goed voelt over jezelf.. dan boeit het je niet meer hoe je eruit ziet. Dan hou je je daar niet meer mee bezig omdat je gewoon weet dat dat geen meerwaarde heeft.

    Mensen die veel met hun uiterlijk bezig zijn (op een negatieve manier) zijn vaak niets meer dan een lege huls, omdat ze niet naar binnen keren en niet werken aan hun persoonlijke issues.


    *O*


    everything, in time

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Moeilijke stelling! Ik denk dat eigelijk eerst iemand zich van binnen goed moet voelen en daarna pas mooi kan uitstralen in zijn eigen stijl. Maar 1 ding blijft een feit, inerlijk gaat voor bij mij!


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens, als jij zelf vind dat je er goed uit ziet dan voel je je ook een stuk prettiger.

    Wat een rot stelling, zo vroeg op de morgen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    We accept the love we think we deserve.

    Rocket schreef:
    Eens, als jij zelf vind dat je er goed uit ziet dan voel je je ook een stuk prettiger.

    Wat een rot stelling, zo vroeg op de morgen ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oneens, Je zelfbeeld is hoe je je van binnen voelt. Dus een emotie!
    Je uiterlijk staat daar los van ja als je huilt loopt je mascara uit maar dat heeft niets met je zelfbeeld te maken.


    Firm believer of all that is magic

    Hmm, dit is een moeilijke.:$
    Ik sla hem deze keer maar eens over!


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Misschien toch wel een beetje, al noemen 10 mensen je knap, en één iemand noemt je lelijk, daar gaat je goede zelfbeeld omdat één iemand iets anders vind, en dat hakt er in


    Never forget the things that make you smile

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jup, als je jezelf stom vind, ga je denken "Ach, Ik ben het toch niet waard om er verzorgt en netjes uit te zien" En dan verzorg je jezelf minder ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.