• Ja, ik weet dat ik hier laat mee ben
    Hoi! Ik zoek mensen die ik kan intervieuwen voor mijn profielwerkstuk over longtransplantaties.
    Hieronder staat een bericht dat ik aan het verspreiden met meer informatie. Als jullie iemand weten die mij hierbij zou kunnen helpen zou dat superfijn zijn!

    Beste meneer/mevrouw.
    Ik ben een leerlinge uit 6 vwo en voor mijn profielwerkstuk doe ik onderzoek naar het verschil tussen linker- en rechterlong transplantatie. Een verplicht onderdeel voor het profielwerkstuk is een praktisch deel. Voor mijn praktisch deel ben ik op zoek naar enkele mensen die een linker- of rechterlong transplantatie hebben gehad. Ook ben ik daarvoor opzoek naar 1 of 2 mensen die daar op medisch gebied mee bezig zijn. Het interview zal plaats vinden via skype of eventueel in levende lijve. (Dat hangt af van de reisafstand en wat u voorkeur heeft). De resultaten van mijn onderzoek zullen gedeeld worden in een kleine groep, waarbij ik erop let dat ik geen persoonlijke informatie deel. Om u wat meer informatie te geven over de soort vragen die gesteld zullen worden zal ik er een paar neerzetten;
    Hoe lang heeft u op de wachtlijst gestaan?
    Heeft u lang in het ziekenhuis gelegen naar de transplantatie?
    Heeft u het idee dat u nu weer alles kan dat u ook deed voor u ziek werd?
    Zo ja, hoe lang heeft het geduurd voordat u zich zo voelde?

    Mocht u interesse hebben kan u een mailtje sturen naar sterreflits@gmail.com

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Sterre van Wirdum.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    kan je er helaas niet mee helpen.. misschien werkt t om mensen van ziekenhuizen te mailen (bepaalde afdelingen etc) in de hoop dat zij iets kunnen vertellen?

    Daarbij even een paar kleine foutjes uit je mail gehaald, dan staat het wat netter


    Geachte heer / mevrouw,(wanneer je naar één specifieke arts, wat misschien ook handig is, kan je natuurlijk gewoon een doctorale titel of whatsoever neerzetten maar geachte is meestal gewoon netter)

    Ik ben een leerlinge uit 6 vwo en voor mijn profielwerkstuk doe ik onderzoek naar het verschil tussen linker- en rechterlong transplantatie. Een verplicht onderdeel voor het profielwerkstuk is een praktisch deel. Voor mijn praktisch deel ben ik op zoek naar enkele mensen die een linker- of rechterlong transplantatie hebben gehad. Ook ben ik daarvoor op zoek naar 1 of 2 mensen die daar op medisch gebied mee bezig zijn. Het interview zal plaatsvinden via skype of eventueel in levende lijve (dat hangt af van de reisafstand en wat u voorkeur heeft). De resultaten van mijn onderzoek zullen gedeeld worden in een kleine groep, waarbij ik erop let dat ik geen persoonlijke informatie deel. Om u wat meer informatie te geven over de soort vragen die gesteld zullen worden zal ik er een paar neerzetten:

    Hoe lang heeft u op de wachtlijst gestaan?
    Heeft u lang in het ziekenhuis gelegen na de transplantatie?
    Heeft u het idee dat u nu weer alles kan dat u ook deed voor u uw transplantatie kreeg? (mensen kunnen nog steeds ziek zijn etc.)
    Zo ja, hoe lang heeft het geduurd voordat u zich zo voelde? (misschien deze iets duidelijker formuleren, bijvoorbeeld: Zo ja, hoe lang duurde het voordat u alles weer kon dat u voor de transplantatie ook kreeg)

    Misschien is Zou u ons willen en kunnen helpen, kunt u een mailtje sturen naar @emailadres, netter (aangezien je wil dat mensen je helpen door mee te doen aan een interview)
    Mocht u interesse hebben kan u een mailtje sturen naar sterreflits@gmail.com

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Sterre van Wirdum.
    (school waarbij je je pws doet vermelden is ook wel netjes)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio