• ______________________________________

    Mijn persoonlijke mijlpaal is eindelijk bereikt!
    Nooit had ik kunnen dromen van het moment dat ik kon zeggen "Ik heb 100 abo's!"
    En nu kan ik dat eindelijk!!
    Mijn story A Darkened Heart, waar ik de laatste weken, misschien al wel maanden aan heb zitten werken, heeft eindelijk voor het record gezorgt waar ik zolang naar streefde! Daarom, voor al mijn trouwe lezers -en voor iedereen die zich op dit moment verveeld en hier toevallig langskwam- heb ik dit topic aangemaakt met allerlei leuke HP stuff erop!
    Ontzettend bedankt voor al jullie support! Ik ben echt ontzettend blij met jullie! Heel veel plezier hier!
















    Hier is een lijstje met een aantal heel goeie HP Stories:

    Lijstje
    The Quibbler
    The Daily Prophet
    Engelse Harry Potter Imagines (bevatten 16+)



    En voor iedereen die wel eens Butterbeer wil proberen, ik heb het recept:

    Yamyam

    Hier is een lijst met uitdagende quizzen:

    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 1: Bezweringen
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 2: gedaanteverwisselingen
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 3: kruidenkunde
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 4: Verweer tegen de zwarte kunsten
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 5: Leer der oude runden
    S.L.I,J.M.B.A.L. deel 6: Toverdranken
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 7: Geschiedenis van toverkunsten
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 8: Care of magical creatures
    Weet jij alles over Quizlet?
    Wat is jou afdeling op Hogwarts?
    Welke staf kiest jou?
    Wie zou jou date zijn naar het Yule-bal?
    Welk Harry Potter avontuur ben jij het beste in?


    Een van Tom Feltons aka. Draco Malfoy liedjes!






    Een aantal van jullie wil ik echt even persoonlijk bedanken. Natuurlijk ook iedereen die zulke leuke, enthousiaste en lieve reacties hebben achtergelaten, maar een paar personen in het speciaal.

    ProngsPotter:
    Nou, wat kan ik zeggen: Jou enthousiasme breekt door het dak. Niet alleen heb jij bij elk hoofdstuk een enthousiast berichtje achter gelaten, je hebt me zelfs vaak met het verhaal geholpen als ik weer eens vast liep (of een onzekere break-down had). Ik ben ontzettend trots op die prachtige review die ik van jou in mijn blog heb staan en die zal ik ook koesteren! Ontzettend bedankt voor je steun en al je reacties! Please, never stop being your jolly-jumping-self! (heart)

    Shaybuttah:
    Ook jou wil ik ontzettend bedanken voor je steun! Ik ben ontzettend blij met jou onophoudende enthousiasme en je nieuwsgierigheid! Voor mij blijft het daarom ook geweldig om jou te zien lijden onder de onwetendheid wanneer ik weer eens iets geheim probeer te houden van je. En ik wil je bedanken voor je berichtje op mijn blog, waar ik ontzettend trots op ben en naar blijf kijken wanneer ik weer eens een writers-block heb. Ik hoop in de toekomst onze contact te houden! ^^ Dankjewel voor alles!

    Vaisey:
    Jou reacties vrolijkte me telkens op en dan moest ik me ook elke keer inhouden om niet stiekem nog een keer een hoofdstukje te activeren. Ontzettend bedankt voor je support en blijf zo doorgaan. Misschien geef ik een keer in en activeer ik wel een extra hoofdstukje ;)

    Voor iedereen die ik niet heb gementioned. Ik ben jullie echt niet vergeten, dus voel je alsjeblieft niet beledigd! Ik glimlach elke dag opnieuw bij het lezen van de hoofdstukjes, want zelfs de simpele: Snel verder, betekend voor mij heel veel! Ik ben ontzettend trots dat ik eindelijk de big 1-0-0 heb gehaald, ik had daar echt niet van gedroomd dat ooit te halen en nu is het gelukt!

    Op naar de 200 zal ik dan maar zeggen!
    (heart2)(heart2)(heart2)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:56 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hé, filmpjespret over, haha. Leuk topic, in ieder geval, en gefeliciteerd met je abonnees!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! Dat is zeker iets waar je trots op mag zijn, zeker tegenwoordig, want ik zie niet veel verhalen meer met zoveel abo's. En wat een leuk topic heb je ervan gemaakt. *O*

    (Maar wow, dat filmpje staat een beetje in mijn reactievak, haha. Iets gaat niet helemaal goed met de lay-out van het topic.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Wat leuk! ^^ Ik ben wel licht geïntimideerd door het youtubefilmpje dat uit het topic is gevallen, maar ergens heeft dat ook wel weer zijn charme, haha. :'D


    Dan ben ik dus definitief niet de enige die dat ziet, haha. Goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ook superblij voor je!
    Ik ben nu ook in de mood om laaaange reacties te plaatsen en ik moet nog even reageren, maar misschien word get niet een heeeeeeele lange reactie, want je kan zo goed een kort moment in heeel veel woorden omschrijven dus dan vakt er niet zoveel over te zeggen en 'snel verder' vind ik (persoonlijke mening!) een saaie reactie :)
    Toch maken zulke reacties mij blij :P


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Wat ontzettend gaaf dat je, je persoonlijke mijlpaal hebt bereikt. Dramione is aan het dansen en ja, ik heb moeten opzoeken hoe hun ship ook alweer heette.

    Iets minder is dat net toen ik een reactie wilde typen, de liedjes van Draco in mijn reactievak stond en ik dus op de gok een komma moet plaatsen. Gelukkig hebben er nu al mensen voor mij gereageerd.

    Die eerste gif begrijp ik niet helemaal, heeft dat ook met het filmen voor zwerkbal te maken?

    Goeie tip van die Imagines, nu alleen nog een niet 16+ vinden om mee te beginnen.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    (...)

    Dan ben ik dus definitief niet de enige die dat ziet, haha. Goed. :'D

    Nope. Ik probeer nu uit te vinden hoeveel suffe dingen ik achter dat filmpje kan verstoppen, want zulke grenzeloze types kom je zelden tegen. (nerd)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nope. Ik probeer nu uit te vinden hoeveel suffe dingen ik achter dat filmpje kan verstoppen, want zulke grenzeloze types kom je zelden tegen. (nerd)


    Maar wat nou als ik die suffe dingen wil zien die je er achter verstopt?


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    (...)

    Maar wat nou als ik die suffe dingen wil zien die je er achter verstopt?


    Dan quote je haar reactie en kom je achter al haar geheimen, mhuahaha. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dan quote je haar reactie en kom je achter al haar geheimen, mhuahaha. (cat)


    Heb ik gedaan en blijkbaar heb ik een nieuwe bijnaam. Ik weet alleen niet of ik mij beledigd moet voelen of niet.


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan en blijkbaar heb ik een nieuwe bijnaam. Ik weet alleen niet of ik mij beledigd moet voelen of niet.

    Nah, ik ken je nog met erg veel affectie in mijn hart als Quokka. De nieuwe username is een beetje wennen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is een leuk topic geworden, Leah! Je hebt de 100 abo's heel erg verdiend, op naar de 200! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nah, ik ken je nog met erg veel affectie in mijn hart als Quokka. De nieuwe username is een beetje wennen. :'D


    Wat lief dat je die leuk vond. Ik denk dat je mijn profielfoto van toen ik nog Quokka was ook wel leuk vond.

    En nu ga ik stoppen met dit topic vol te spammen.


    Physics is awesome

    Dank jullie wel allemaal!! En wat is er nou allemaal met dat filmpje aan de hand dan lolol zie alleen maar ophef erover ?! xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Dank jullie wel allemaal!! En wat is er nou allemaal met dat filmpje aan de hand dan lolol zie alleen maar ophef erover ?! xD



    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    (...)



    Oh wauw xD dat is wel echt heel prachtig! Op mijn beeldscherm was dat niet zo hoor hahaha even zien of ik daar wat aan kan doen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.