• Hey iedereen,
    ik zoek rollen voor mijn story.


    Ik heb een aantal rollen nodig die vrienden, klasgenoten en eventuele familieleden kunnen zijn.
    Hoofdpersonen bestaan al.

    Ik zoek nog:
    -een BFF persoon (Vrouwelijke vorm)
    -een bitchie klasgenoot, liefst een meid. Is 18/19 jaar!
    -een jongenssquat waar de boys van 5SOS dus mee omgaan
    -een dealer (JONGEN!)


    Groetjes!!
    xxshadowlovexx


    Aangezien er een paar reacties zijn hier het lijstje:

    Naam:
    Man/Vrouw:
    Leeftijd (rond 19 jaar dus):
    Karakter:
    Gezinssituatie:
    kan bruikbaar zijn in het verhaal. (denk aan gescheiden ouders, overleden ouder, depressie, overspannen ect.)

    Voor de dealer:
    Waar dealt hij in?:
    Eerder veroordeeld?:dit heeft weer te maken met gevaarlijkheid voor hoofdpersoon
    Leeftijd: (19+)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 21:29 ]

    Ik wil wel een bff maken! (:
    Heb je een lijstje wat ik in kan vullen?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik wil wel iemand van die squad doen, en een lijstje zou wel handig zijn (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Naam: Caitlin de Jong
    Man/Vrouw: Vrouw
    Leeftijd (rond 19 jaar dus): 19
    Karakter: Lief, gevoelig en zorgzaam
    Gezinssituatie:kan bruikbaar zijn in het verhaal. (denk aan gescheiden ouders, overleden ouder, depressie, overspannen ect.): Gescheiden ouders, woont bij haar moeder, maar ziet haar vader wel regelmatig.

    Ik zou graag de BFF willen spelen.

    - Marisha


    Just Smile, Peace & Love

    Voor het gemene/stomme meisje
    Naam: Julia Mulder
    Man/Vrouw: Vrouw
    Leeftijd (rond 19 jaar dus): 19
    Karakter: Vals, snel boos, verlegen, onzeker, (als je haar kent) zorgzaam.
    Gezinssituatie:kan bruikbaar zijn in het verhaal. (denk aan gescheiden ouders, overleden ouder, depressie, overspannen ect.) Depressief en mishandeld door haar vader, moeder is dood. (misschien kan ze daarom ook zo gemeen doen).
    Succes!
    Jo

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 20:42 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Naam: Andrew Kenneth Chenery.
    Man/Vrouw: Man.
    Leeftijd (rond 19 jaar dus): 20 jaar oud.
    Karakter: Grappig, dirty-minded, hij kan zeker lief zijn maar ook bitsig uit de hoek komen (zeker als je hem heel de tijd zit te irriteren), hij doet er wel alles voor om zijn vrienden te helpen op welke manier dan ook.
    Gezinssituatie: Andrew is opgegroeid in een groot gezin met 1 oudere broer, 1 oudere zus, 1 jongere broer en 3 jongere zussen - wat dus maakt dat hij in een gezin zat met 7 kinderen (hem inclusief). Hij heeft altijd zijn jongere broer en zussen helpen opvoeden - daarom dat hij behulpzaam is tegenover zijn vrienden. Zijn ouders hadden het vroeger moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen, maar sinds dat zijn oudere broer en oudere zus werken, gaat het al stukken beter.


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Zou graag de rol van de bff willen c;

    Naam: Hayley Hudson
    Man/Vrouw: Vrouw
    Leeftijd (rond 19 jaar dus): 18
    Karakter: Aardig, zelfverzekerd, grappig, soms snel geirriteerd, zal alles doen om haar vrienden te helpen.
    Gezinssituatie: Ouders zijn gescheiden omdat Hayley's vader vreemd ging, daarom wil ze ook niks meer met hem te maken hebben. Woont bij haar moeder.


    Michael Jackson <3