• ______________________________________

    Mijn persoonlijke mijlpaal is eindelijk bereikt!
    Nooit had ik kunnen dromen van het moment dat ik kon zeggen "Ik heb 100 abo's!"
    En nu kan ik dat eindelijk!!
    Mijn story A Darkened Heart, waar ik de laatste weken, misschien al wel maanden aan heb zitten werken, heeft eindelijk voor het record gezorgt waar ik zolang naar streefde! Daarom, voor al mijn trouwe lezers -en voor iedereen die zich op dit moment verveeld en hier toevallig langskwam- heb ik dit topic aangemaakt met allerlei leuke HP stuff erop!
    Ontzettend bedankt voor al jullie support! Ik ben echt ontzettend blij met jullie! Heel veel plezier hier!
















    Hier is een lijstje met een aantal heel goeie HP Stories:

    Lijstje
    The Quibbler
    The Daily Prophet
    Engelse Harry Potter Imagines (bevatten 16+)



    En voor iedereen die wel eens Butterbeer wil proberen, ik heb het recept:

    Yamyam

    Hier is een lijst met uitdagende quizzen:

    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 1: Bezweringen
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 2: gedaanteverwisselingen
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 3: kruidenkunde
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 4: Verweer tegen de zwarte kunsten
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 5: Leer der oude runden
    S.L.I,J.M.B.A.L. deel 6: Toverdranken
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 7: Geschiedenis van toverkunsten
    S.L.I.J.M.B.A.L. deel 8: Care of magical creatures
    Weet jij alles over Quizlet?
    Wat is jou afdeling op Hogwarts?
    Welke staf kiest jou?
    Wie zou jou date zijn naar het Yule-bal?
    Welk Harry Potter avontuur ben jij het beste in?


    Een van Tom Feltons aka. Draco Malfoy liedjes!






    Een aantal van jullie wil ik echt even persoonlijk bedanken. Natuurlijk ook iedereen die zulke leuke, enthousiaste en lieve reacties hebben achtergelaten, maar een paar personen in het speciaal.

    ProngsPotter:
    Nou, wat kan ik zeggen: Jou enthousiasme breekt door het dak. Niet alleen heb jij bij elk hoofdstuk een enthousiast berichtje achter gelaten, je hebt me zelfs vaak met het verhaal geholpen als ik weer eens vast liep (of een onzekere break-down had). Ik ben ontzettend trots op die prachtige review die ik van jou in mijn blog heb staan en die zal ik ook koesteren! Ontzettend bedankt voor je steun en al je reacties! Please, never stop being your jolly-jumping-self! (heart)

    Shaybuttah:
    Ook jou wil ik ontzettend bedanken voor je steun! Ik ben ontzettend blij met jou onophoudende enthousiasme en je nieuwsgierigheid! Voor mij blijft het daarom ook geweldig om jou te zien lijden onder de onwetendheid wanneer ik weer eens iets geheim probeer te houden van je. En ik wil je bedanken voor je berichtje op mijn blog, waar ik ontzettend trots op ben en naar blijf kijken wanneer ik weer eens een writers-block heb. Ik hoop in de toekomst onze contact te houden! ^^ Dankjewel voor alles!

    Vaisey:
    Jou reacties vrolijkte me telkens op en dan moest ik me ook elke keer inhouden om niet stiekem nog een keer een hoofdstukje te activeren. Ontzettend bedankt voor je support en blijf zo doorgaan. Misschien geef ik een keer in en activeer ik wel een extra hoofdstukje ;)

    Voor iedereen die ik niet heb gementioned. Ik ben jullie echt niet vergeten, dus voel je alsjeblieft niet beledigd! Ik glimlach elke dag opnieuw bij het lezen van de hoofdstukjes, want zelfs de simpele: Snel verder, betekend voor mij heel veel! Ik ben ontzettend trots dat ik eindelijk de big 1-0-0 heb gehaald, ik had daar echt niet van gedroomd dat ooit te halen en nu is het gelukt!

    Op naar de 200 zal ik dan maar zeggen!
    (heart2)(heart2)(heart2)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:56 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Echt heel erg gefeliciteerd! Je hebt het echt verdiend en ik hoop dat je er nog veel abo's bij krijgt :D
    Je hebt echt een goed verhaal en het is geweldig geschreven (:
    (H)
    xxx Frouke
    Ps. Heb je al lollies gekocht voor je klas? ^^

    Bedankt dat mijn story bij de goede HP stories staat (: Ik zou de Quibbler vandaag maar goed in de gaten houden ;D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 6:40 ]


    How you doin'

    WELGEFELICITEERD, WELGEFELICITEERD, WELGEFELICITEEHEEEEEERD, WELGEFELICITEERD! De 100 abo's zijn bereikt, lekker PUHH ( C; )
    Je verdient het meis, je verhaal is echt ontzettend goed! Je hebt een prachtige verhaallijn, en nog een originele ook! Ik houd echt ongelooflijk veel van Ella, en haar hele persoonlijkheid!

    Hahaha, heel graag gedaan hoor ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd met het behalen van je mijlpaal! Op naar de 200 *O*!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Luna_Lovegood schreef:
    Echt heel erg gefeliciteerd! Je hebt het echt verdiend en ik hoop dat je er nog veel abo's bij krijgt :D
    Je hebt echt een goed verhaal en het is geweldig geschreven (:
    (H)
    xxx Frouke
    Ps. Heb je al lollies gekocht voor je klas? ^^
    Bedankt dat mijn story bij de goede HP stories staat (: Ik zou de Quibbler vandaag maar goed in de gaten houden ;D


    Jazeker!! En nu lopen ze allemaal te zeuren omdat ze meer willen hahaha ^^
    En graag gedaan hoor!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ProngsPotter schreef:
    WELGEFELICITEERD, WELGEFELICITEERD, WELGEFELICITEEHEEEEEERD, WELGEFELICITEERD! De 100 abo's zijn bereikt, lekker PUHH ( C; )
    Je verdient het meis, je verhaal is echt ontzettend goed! Je hebt een prachtige verhaallijn, en nog een originele ook! Ik houd echt ongelooflijk veel van Ella, en haar hele persoonlijkheid!

    Hahaha, heel graag gedaan hoor ^^


    Dankjewel meis!! (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Omdat er meerdere creaties worden gepromoot, heb ik het topic verplaatst naar het subforum 'Overige promoten'. (:


    Caution first, always.

    Oh, ik weet nog hoe dat voelde, dat was zo'n leuk gevoel! (:
    Proficiat, dat is inderdaad sterk voor tegenwoordig! Oh en trouwens, nooit die mensen die een bladwijzer nemen vergeten. Ik vind dat maar niets, die bladwijzers, maar als ik de mijne erbij optel zit ik aan 240 in plaats van 141. Het kan veel verschillen nog! Je kunt dus nog meer succes hebben dan je denkt hoor soms :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wauw, gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Oké ik schoot heel erg in de lach van die gifs(kijk naar de mensen hun gezichten op de achter grond. Bij die van Emma en Daniel kijkt Rupert echt alsof hij gehypnotiseerd is O.O) Maar echt super gedaan. Maar je hebt het ook echt dik verdient!(en ik ben trots dat ik één van je 101 abo's mag/kan zijn ^^)


    i wanna die with you once or twice.

    Saberhagen schreef:
    Wauw, gefeliciteerd!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Histoire schreef:
    Oh, ik weet nog hoe dat voelde, dat was zo'n leuk gevoel! (:
    Proficiat, dat is inderdaad sterk voor tegenwoordig! Oh en trouwens, nooit die mensen die een bladwijzer nemen vergeten. Ik vind dat maar niets, die bladwijzers, maar als ik de mijne erbij optel zit ik aan 240 in plaats van 141. Het kan veel verschillen nog! Je kunt dus nog meer succes hebben dan je denkt hoor soms :Y)


    Hihi ik weet het ^^ maar om die 100 in oranje te zien op je voorpagina, dat valt gewoon meer op dan de bladwijzers. Maar inderdaad, die moeten miet worden vergeten!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd!!!!
    En bedankt voor het noemen van deze interessante quizen!!
    Nu weet ik dat herbology een ramp is. Ancient rules verrassend acceptable is. Dat ik een E voor History of magic heb. (wat ook heel verrassend is!) En ik voor al de rest outstanding heb! (yeah) (Ik ging het toch erg vinden als ik geen O zou hebben voor Potions, Charms, DADA en transfiguration).
    Dat ik in gryffindor zou passen (eh nope, slytherin!). Ik heb deze staf: Walnoothout, Feniksveer, 25,4 cm
    Naar het Yuleball ga ik met Neville.
    En ik zou het best de philosopher's stone kunnen bemachtigen!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    Gefeliciteerd!!!!
    En bedankt voor het noemen van deze interessante quizen!!
    Nu weet ik dat herbology een ramp is. Ancient rules verrassend acceptable is. Dat ik een E voor History of magic heb. (wat ook heel verrassend is!) En ik voor al de rest outstanding heb! (yeah) (Ik ging het toch erg vinden als ik geen O zou hebben voor Potions, Charms, DADA en transfiguration).
    Dat ik in gryffindor zou passen (eh nope, slytherin!). Ik heb deze staf: Walnoothout, Feniksveer, 25,4 cm
    Naar het Yuleball ga ik met Neville.
    En ik zou het best de philosopher's stone kunnen bemachtigen!



    Nou, dat zijn toch een hoop leuke dingen om te weten! Of niet soms hahha ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.